میکرونیدلینگ درماپن

پوست صورت بخش حساسی از بدن است که نیاز به مراقبت دارد. بنابراین، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که پوست صورت شما همیشه صاف، درخشان و سرزنده است. افزایش سن و افزایش سطح آلودگی می تواند بر سلامت پوست شما تأثیر بگذارد و آن را کدر، پر از جای زخم و چین و چروک کند. اما اگر به شما بگوییم که راهی برای خروج از آن وجود دارد چه؟ بله، یکی از این درمان ها وجود دارد که به نام میکرونیدلینگ درماپن معروف است که به سفت شدن و جوان سازی پوست شما کمک می کند .

میکرونیدلینگ درماپن

میکرونیدلینگ درماپن

میکرونیدلینگ درماپن چیست؟

درماپن میکرونیدلینگ برای سلامت و ظاهر پوست شما یک درمان انقلابی پوست است که تولید کلاژن طبیعی را تسریع می کند و باعث بهبودی بدون اسکار می شود. از نامش مشخص است، این کار با کمک درماپن انجام می شود که یک دستگاه میکرونیدلینگ فرکشنال است که برای لیفت، سفت کردن و جوانسازی پوست شما استفاده می شود.

دو جنبه میکرونیدلینگ درماپن به آن کمک می کند تا از سایر درمان های مشابه در دنیای پوست متمایز شود . اول از همه، می تواند به نواحی مختلف صورت مانند شکاف های اطراف بینی، لب ها و چشم ها برسد. ثانیا، بر خلاف سایر اشکال درمان پوست، حداقل عوارض جانبی را برای پوست شما به همراه دارد.

در این درمان، بافت‌های اسکار قدیمی شما شکسته می‌شوند و سلول‌های جدید پوست برای تکثیر تحریک می‌شوند. این منجر به ایجاد کلاژن و الاستین در لایه بافت شما می شود که هر دو مسئول صاف و انعطاف پذیری پوست هستند. علاوه بر این، خون رسانی را نیز بهبود می بخشد که به درخشش کلی پوست شما کمک می کند.

مزایای میکرونیدلینگ درماپن چند برابر است. نگاهی به مشکلات مختلف پوستی که می توان با این فناوری عصر جدید حل کرد، بیندازید.

  • چین و چروک
  • آکنه
  • نقاط تاریک
  • جای جوش
  • اسکارهای تروما
  • اسکارهای جراحی
  • اسکارهای کلوئیدی
  • خطوط ظریف
  • منافذ گشاد شده
  • رنگدانه
  • علائم کشش
  • پای کلاغ
  • دایره های تاریک

این درمان پوستی به شما کمک می‌کند تا در پایان کل فرآیند پوستی جوان‌تر داشته باشید، زیرا پوست شما را صاف‌تر و محکم‌تر می‌کند و در نتیجه به صورت شما درخشش می‌بخشد.

میکرونیدلینگ درماپن چگونه کار می کند؟

درماپن یک قلم میکرونیدلینگ است که دارای نوک سوزنی منحصر به فرد فنری است که به رفع مشکلات پوستی شما کمک می کند. درماپن که از 11 سوزن استریل فوق‌العاده ریز استیل ضد زنگ تشکیل شده است، به پوست تزریق می‌شود تا سوراخ‌های کوچکی ایجاد کند که منجر به خونریزی سطحی جزئی می‌شود.

با این حال، جای نگرانی نیست! از آنجایی که سوزن‌ها فقط لایه‌های پوست را سوراخ می‌کنند، کمترین درد را تجربه خواهید کرد و گاهی اوقات حتی ناچیز است. به طور خاص، سوراخ ها روی درم (لایه داخلی پوست شما) و اپیدرم (لایه بیرونی پوست) ناحیه آسیب دیده ایجاد می شوند. برای افرادی که حساسیت بالایی نسبت به درد دارند، از کرم بی‌حس‌کننده استفاده می‌شود تا احساسات را به حداقل برساند.

این فرآیند میکرونیدلینگ از یک حرکت خودکار ارتعاشی شبیه مهر برای ایجاد سوراخ‌ها استفاده می‌کند. ماهیت بسیار کنترل شده درماپن آن را از نظر پزشکی ایمن تر از سایر اشکال درمان میکرونیدلینگ می کند.

سوراخ های ایجاد شده در نواحی آسیب دیده اساساً مانند زخم هستند. با بهبودی، کلاژن شروع به تشکیل می‌کند و در نتیجه پوست صاف‌تر و ضخیم‌تر می‌شود. این درمان باعث تسریع فرآیند تولید کلاژن و الاستین می شود. از آنجایی که بدن انسان با افزایش سن تمایل به تولید کلاژن کمتری دارد، این یکی از مزایای اصلی این درمان محسوب می شود. این فرآیند همچنین توانایی ذاتی بدن شما را برای التیام خود تشویق می کند.

مرحله 1 – پاکسازی

اول از همه، سلول های مرده، خاک و گرد و غبار از طریق پاکسازی عمیق پاک می شوند. این به نفوذ موثر سوزن ها به داخل پوست برای درمان بهتر کمک می کند.

مرحله 2 – درمان

این مرحله ای است که فرآیند میکرونیدلینگ انجام می شود که در بالا توضیح داده شد. همانطور که پوست شما نفوذ می کند، پمپ می شود و ضخیم می شود و در نتیجه ظاهر آن زخم ها، خطوط ریز، چین و چروک ها، لکه های تیره و غیره را کاهش می دهد.

مرحله 3 – ماسک کردن

پس از درمان، یک ماسک خنک کننده روی پوست شما قرار می گیرد تا از هر نوع التهابی که ممکن است در اثر درمان احساس کنید، جلوگیری کند.

مرحله 4 – مرطوب کننده پوست

مرحله آخر این فرآیند با مرطوب کردن پوست سروکار دارد. بسیار مهم است که پوست را هیدراته نگه دارید تا حداکثر سود را از این فرآیند ببرید.

آیا میکرونیدلینگ درماپن بی خطر است؟

همانطور که در بالا گفته شد، درماپن میکرونیدلینگ یکی از قابل اعتمادترین درمان های پوست صورت در جهان امروز است. این روش برای ارائه نتایج هدفمندتر در مقایسه با سایر درمان های میکرونیدلینگ طراحی شده است.

نوک میکرونیدلینگ درماپن در بسته بندی های جداگانه استریل شده است که به راحتی قابل تعویض هستند. این بدان معنی است که هیچ شانسی برای آلوده شدن توسط دیگران وجود ندارد زیرا سوزن ها هر بار برای بیمار جدید تعویض می شوند.

همچنین، دستگاه را می توان بر اساس نیازهای فردی شخصی سازی کرد. 11 سوزن فولادی ضد زنگ که در دستگاه فنری خودکار قرار می گیرند، بسته به اینکه کدام ناحیه از صورت شما نیاز به درمان دارد، از 0.25 تا 2.50 میلی لیتر قابل تنظیم هستند. این تضمین می کند که سوراخ های ایجاد شده توسط سوزن ها دقیق، موثر و ایمن هستند.

سوزن های درماپن به جای وارد شدن در یک زاویه مشخص، به صورت عمودی تزریق می شوند تا آسیب کمتری به سطح پوست و همچنین ناراحتی کلی کمتری داشته باشند.

میکرونیدلینگ درماپن را می توان برای افراد با انواع پوست اعمال کرد. با این حال، اگر سابقه بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس دارید ، توصیه می شود این درمان را انجام ندهید. زنان باردار نیز باید از این درمان خودداری کنند. غیر از این، شما خوب هستید که بروید.

با گفتن همه اینها، باید به شما بگوییم که باید مراقب باشید که این درمان را کجا دریافت می کنید، زیرا این یک فرآیند بسیار دقیق است و باید فقط توسط پرسنل پزشکی معتبر در موسسات پزشکی معتبر نظارت شود.

بعد از درمان

میکرونیدلینگ درماپن دارای الزامات حداقلی پس از درمان است. برخی از بیماران ممکن است قرمزی، پوسته پوسته شدن یا خارش جزئی را تجربه کنند، اما این کاملا طبیعی است و باید ظرف چند روز ناپدید شود.

به شما توصیه می کنیم تا 24 ساعت اول بعد از درمان آرایش نکنید و تا چند روز بعد از 24 ساعت فقط از آرایش بدون روغن استفاده کنید. همچنین توصیه می کنیم 48 ساعت قبل و بعد از درمان از تمرینات قلبی شدید، جلسات بخار و سونا خودداری کنید.

افکار نهایی

صورت شما قابل مشاهده ترین قسمت بدن شما است، به این معنی که داشتن ظاهری سالم و شفاف بسیار مهم است. اگر پوست صورت شما با مشکلاتی مانند چین و چروک، خطوط ریز، جای زخم ، آکنه، لکه های تیره و غیره مختل شده باشد، بر ظاهر کلی شما تأثیر می گذارد.

اگرچه چندین درمان پوستی صورت در بازار موجود است، اما هیچ کدام نمی تواند با اثربخشی درماپن میکرونیدلینگ برابری کند. این ابزار علمی مشکلات پوست شما را از اعماق درون مورد بررسی قرار می دهد و پوستی صاف تر، ضخیم تر و جوان تر را برای شما به ارمغان می آورد. این فناوری پیشرو در نوآوری های زیبایی شناسی و جوان سازی پوست است.

بنابراین، یک وقت ملاقات در کلینیک پوست ما بگیرید ، با متخصصان پوست ما صحبت کنید، تشخیص درست را دریافت کنید و درمان فوق مدرن، ایمن و موثر درماپن میکرونیدلینگ را تجربه کنید زیرا پوست شما شایسته بهترین است!