لیفت فلورا چیست؟

از گذشته تاکنون داشتن پوستی زیبا و جوان یکی از بزرگ ترین خواسته ها و اهدافی بود که زنان و مردان به دنبال آن بوده اند. خوشبختانه در دنیای پیشرفته امروزی، روش های بسیار زیادی در این راستا پیش روی افراد قرار گرفته است.

روش هایی مانند لیفت صورت، بوتاکس، لیزر درمانی، تزریق چربی، هایفوتراپی و… که هر کدام خود شیوه ای مدرن و تازه را برای رساندن شما به پوستی شاداب و سرحال در پیش گرفته اند. اما بیایید در کنار تمامی روش های موجود گذشته، شما را با روشی جدید از لیفت آشنا کنیم. « لیفت فلورا » که این روزها به عنوان لیفت ابداعی دکتر سحر مستوفی شناخته شده، توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مخاطبان فراهم آورد.
اما همواره پس از معرفی روشی جدید، سوالات زیادی در ذهن افراد شکل میگیرد. از جمله اینکه این روش به چه صورت انجام میگیرد؟ چه فوایدی دارد؟ برای چه افرادی مناسب است؟ و سوالاتی از این قبیل ….
از همین رو در این مقاله در نظر داریم شما را با این نوع از لیفت آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

متد لیفت فلورا

متد لیفت فلورا

لیفت فلورا را بشناسید

در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، لیفت فلورا، روش ابداعی دکتر سحر عماد مستوفی در راستای زیباسازی و جوانسازی پوست است. وی طی سال ها تحقیق و تجربه در حوزه زیبایی و تخصص لیفت همراه با تیم حرفه ای خود، فعالیتی گسترده را در حوزه لیفت فلورا را آغاز کرده است.

بیایید در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

لیفت فلورا برای چه کسانی مناسب است؟

وقتی صحبت از جوانسازی می شود، معمولا آن دسته از افرادی که پای به میانسالی گذاشته اند، در ردیف اول استفاده از این روش ها قرار میگیرند.
اما مسئله اینجاست؛ از سن 20 سالگی، پوست روند پیری خود را آغاز می کند. پس خیلی دور از ذهن و دور از انتظار نیست اگر بگوییم لیفت فلورا برای تمامی افرادی که بالای 20 سال سن دارند مناسب است. لیفت فلورا به این دسته از افراد کمک می کند تا روند پیری پوست را حداقل به مدت چیزی حدود 10 الی 15 سال به تعویق بیاندازد.
اگر بدانید چنین روشی وجود دارد و میتواند پوست شما را همچون جوانان بیست ساله جوان و زیبا نشان دهد، آیا به دنبال استفاده از آن نمی روید؟
پاسخ قطعا «بله» است!!

از لیفت فلورا برای چه قسمت هایی استفاده میشود؟

یکی از شایع ترین سوالاتی که همواره در رابطه با لیفت مطرح می شود این است؛ آیا لیفت تنها برای صورت مناسب است؟
خیر…
لیفت می تواند نه تنها برای صورت بلکه برای سایر نقاط بدن که دچار افتادگی شده اند نیز نتیجه بسیار خوبی را به جای بگذارد. اما آیا این مسئله در رابطه با لیفت فلورا نیز صدق می کند؟
صد در صد بله! شما می توانید با خیالی آسوده، بدور از هرگونه آسیب و عوارضی از لیفت فلورا در قسمت هایی مانند خط فکی، خط خنده، قسمت میانی صورت، بالا بردن و لیفت گونه ها، شقیقه، ابروها، غبغب، گردن و همچنین پوست بازو، شکم و ران نیز استفاده کنید.

مزیت لیفت فلورا نسبت به سایر لیفت ها

همانطور که در جریان هستید، هر کدام از لیفت های پزشکی معرفی شده به دنیا، از روشی خاص استفاده می کنند. این مسئله در رابطه با لیفت فلورا نیز صدق می کند. روش انجام آن کاملا منحصر به فرد است و این خاص بودن حتی در متریال آن نیز مشاهده می شود. در واقع متریال به کار رفته در این لیفت در هیچ کدام از لیفت های معرفی شده گذشته استفاده نشده است.
همین منحصر به فرد بودن باعث شده تا ماندگاری طولانی تری داشته باشد و میزان کشش بیشتری را بر روی پوست به وجود آورد. طبق گفته دکتر سحر مستوفی، لیفت فلورا با توجه به اینکه کدام یک از انواع آن را انجام می دهید، بین 4 تا 8 سال ماندگاری دارد.

انواع مختلف لیفت فلورا

لیفت فلورا با توجه به انواع پوست و میزان افتادگی آن در سه سطح به مخاطبان ارائه می شود. در واقع قبل از انجام هر اقدامی، جلسه مشاوره ای ترتیب داده می شود تا دکتر میزان آسیب موجود در پوست را بررسی کرده و سپس لیفت فلورا متناسب با آن را انجام دهد. اما این سه سطح کدام اند؟

  • سطح برنزی
  • سطح Silver
  • سطح Gold

به راحتی میتوان از این سطوح متوجه شد سطح آخر ( Gold) برای آن دسته از افرادی مناسب است که پوست آنها دچار افتادگی زیادی شده و در نتیجه به لیفت بیشتری نیاز دارند. به نوعی پوست آنها برای رسیدن به جوانی و شفافیت معقول، باید کلاژن بیشتری را دریافت کند.
کلام آخر
به طور کلی میتوان دریافت لیفت فلورا برای آن دسته از افرادی مناسب است که درصدد ایجاد تغییری واضح بر روی پوست خود هستند. اگر سوالی در این زمینه ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و همکاران دکتر مستوفی میتوانند راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار دهند.