لب روسی

لیفت لب روسی یعنی چه؟ در سال های اخیر انجام عمل های زیبایی کوچک و سرپایی در میان افراد جامعه بسیار شایع شده است. برخی از این عمل های زیبایی می توانند تغییرات بسیار مثبتی را در چهره شما به وجود بیاورند. در واقع بسیاری از این عمل ها برای پوشاندن یک نقص و زیبا جلوه دادن یک عضو مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این عمل های زیبایی، لیفت لب و یا تزریق ژل لب است.

داشتن لب هایی با حجم متناسب و زیبا می تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند و علاوه بر این لبخند بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از جدیدترین متد ها برای تزریق ژل لب، تزریق ژل به روش روسی است که مورد توجه بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز واقع شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا این متد را به شما معرفی کنیم.

لب روسی

لب روسی

لیفت لب روسی چیست؟

لیفت لب به روش روسی چیست؟ تکنیک لیفت لب روسی (تزریق لب روسی) ، لب ها را به شکل قلب ظریف با حجم بیشتر در نزدیکی مرکز شکل می دهد، درست مانند یک عروسک روسی. در این تکنیک به جای آن که لب ها بیش از حد پر و حجیم شوند، تلاش می شود تا لب ها کشیده تر و دارای ارتفاع بیشتری دیده شوند.

در نتیجه ظاهر لب ها بسیار طبیعی تر خواهد بود. این تکنیک به کسانی پیشنهاد می شود که می خواهند در پایان کار ظاهری طبیعی و ایده آل داشته باشند. همچنین در پایان این روش تزریق ژل لب، شما متوجه خواهید شد که لب های شما مسطح و یکدست هستند زیرا ارتفاع هدف است و نه حجیم بودن.

برخلاف فیلر های لب معمولی، یک پزشک متخصص که از روش لب روسی استفاده می کند، محصول را به صورت عمودی از پایه لب شروع می کند و محصول را به سمت خارج به سمت لب می کشد. به جای شروع از مرز لب و کار به داخل، پزشک متخصص محصول را از داخل به بیرون کار می کند. یعنی در واقع باید بگوییم هنگامی که شما برای لیفت لب به روش معمولی اقدام میکنید، لب های شما تنها حجیم و چاق نشان داده می شوند و ممکن است فرم لب ها به صورت کاملا طبیعی به نظر نرسد.

مطلب پیشنهادی: تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل لب عروسکی چگونه انجام می شود؟

در لیفت لب روسی پزشک متخصص تلاش می کند تا ارتفاع لب ها را متناسب با فرم دهان و صورت شما تنظیم کرده و با متد های مخصوص ژل لب را تزریق می نماید. بنابراین در پایان شما متوجه میشوید که فرم لب ها متناسب با صورت شما بلندتر شده و لب ها مسطح و دارای حجم مناسب هستند.

ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی

شاید برای شما سوال باشد که چه کسانی کاندید لیفت لب روسی می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم فرقی نمی کند که شما قبلا برای تزریق ژل لب اقدام کرده اید و یا خیر، اگر از فرم و اندازه لب های خود ناراضی هستید می توانید برای تزریق ژل لب به روش روسی اقدام کنید. این روش ظاهری طبیعی و بسیار زیبا به لب های شما می دهد.

به طور کلی باید بگوییم اگر لب های شما باریک هستند، عدم تقارن در لب های شما وجود دارد، لب های شما حجم مناسبی ندارند، شما دارای لبخند لثه ای هستید و … می توانید برای تزریق ژل لب روسی اقدام کنید.

تنها می بایست در نظر داشته باشید در این روش لب های شما بیش از حد حجیم و چاق نمیشوند بلکه متناسب با فرم دهان و صورت شما حجم دهی می شوند و ارتفاعی مناسب برای لب ها در نظر گرفته می شود. همچنین لب ها در مرکز به صورت یک قلب ظریف قابل مشاهده خواهند شد. 

مزایای لیفت لب روسی چیست؟

مهمترین مزیت لیفت لب عروسکی این است که لب ها اگر چه مورد تزریق ژل قرار می گیرند اما ظاهری بسیار طبیعی خواهند داشت. اگر دقت کرده باشید در لیفت لب به روش معمولی در پایان لب ها اگرچه زیبا و حجیم می شوند اما به هرحال تزریق ژل در لب ها مشهود است. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید تا لب هایی زیبا داشته باشید که ظاهری طبیعی دارند، بهترین پیشنهاد تزریق ژل لب به روش روسی است.

دیگر مزیت این روش این است که در بسیاری از موارد لب بالا ارتفاع مناسبی ندارد و کوچک تر از لب پایین دیده می شود. در نتیجه فرد ممکن است دچار لبخند لثه ای شود. در چنین حالتی بهترین روش برای فرم دهی به لب بالا این است که ابتدا ارتفاع مناسبی برای لب بالا تعیین شود. در لیفت لب به روش روسی ارتفاع لب ها متناسب با یکدیگر تعیین می شود. 

در لیفت لب روسی دیگر مزیت مسطح بودن لب ها است. یعنی تزریق ژل لب به صورت عمودی انجام می شود و این امر سبب می شود تا در نهایت لب ها به جای اینکه چاق و حجیم باشند، مسطح و دارای ارتفاع مناسب باشند.

ژل لب روسی

ژل لب روسی

هزینه لیفت لب به روش روسی چقدر است؟

شاید برای شما سوال باشد که هزینه لیفت لب روسی چقدر است؟ لازم است بدانید لیفت لب روسی هزینه ای عجیب و غریب نسبت به لیفت لب معمولی ندارد. بلکه هزینه لیفت لب به روش روسی در وهله اول به میزان ژلی بستگی دارد که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون شک هر چه میزان ژل بیشتری برای تزریق ژل به روشی روسی مورد استفاده قرار بگیرد، هزینه لیفت نیز بیشتر خواهد بود. در واقع بهتر است بگوییم هزینه لیفت لب در ابتدا به میزان ژل مورد استفاده و سپس به میزان مهارت پزشک بستگی دارد.

لیفت لب عروسکی

ژل لب روسی

علاوه بر این لازم است بدانید هزینه لیفت لب به روش روسی به تخصص و مهارت پزشک نیز بستگی دارد. همان طور که میدانید مهارت و تخصص یک پزشک با یک پزشک دیگر کاملا متفاوت است. این مهارت یا هنر در پی تجربه های موفق به دست می آید. بنابراین نتیجه کار نیز بدون شک متفاوت است. یک پزشک با مهارت متوسط ممکن است نتواند در نهایت نتیجه کار را مطابق با آن چه که شما می خواهید به شما ارائه کند.

در صورتی که یک پزشک با تجربه و با مهارت بالا بدون شک به دلیل تجربه های موفقی که داشته است، می تواند نتیجه دلخواه را برای شما رقم بزند. بنابراین هزینه لیفت لب به متد روسی به پزشکی که شما به آن مراجعه می کنید و توانایی های او نیز بستگی دارد. 

از چه نوع ژلی استفاده میشود؟

در لیفت لب به روش روسی از چه نوع ژلی استفاده می شود و چه میزان ماندگاری دارد؟

در لیفت لب روسی از هیالورونیک اسید استفاده می شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی موجود در درم و اپیدرم پوست است. این درم را هیدراته نگه می دارد و به پوست تورگر جوان می بخشد. با افزایش سن، میزان اسید هیالورونیک موجود در پوست کاهش می یابد و در نتیجه تورگور و کشسانی پوست کاهش می یابد.

شاید برای شما سوال باشد که آیا تزریق فیلر دردناک است؟ اکثر مردم تزریق را به خوبی تحمل می کنند. قبل از تزریق، از کرم بی حس کننده قوی استفاده می شود که شامل سه ماده بیهوشی شامل لیدوکایین، بنزوکایین و تتراکایین است. علاوه بر این، از فیلرهایی استفاده می شود که حاوی لیدوکایین هستند که ناحیه تزریق پرکننده را بی حس می کنند. 

ماندگاری فیلرهای اسید هیالورونیک بسته به متابولیسم فرد و منطقه تزریق، فیلر ها ماه ها تا سال ها دوام می آورند. در لب ها و خطوط لبخند، فیلر ها ماه ها تا یک سال دوام می آورند. فیلر ها در گونه ها، خط فک و چانه تا یک سال یا بیشتر و در بسیاری از بیماران چندین سال زیر چشم دوام می آورند.

تزریق ژل لب روسی

لیفت لب روسی

چه کسی می تواند تزریق ژل لب روسی انجام دهد؟

لیفت لب روسی باید توسط پزشک متخصص و تنها در مطب یا کلینیک تخصصی انجام شود. مانند هر تکنیکی، پزشک متخصص باید در مورد قرار دادن فیلر بسیار دقیق باشد و آرامش و صبر قطعاً برای تسهیل جداسازی بافت ها برای نتیجه عالی لازم است.

بسته به مقدار فیلر تزریق شده و تراکم بافت لب، انجام تکنیک لیفت لب روسی توسط پزشک ممکن است بین 30 دقیقه الی 1 ساعت به طول انجامد. در این مدت پزشک تلاش می کند تا بیمار کمترین درد را متوجه شود.

متقاضیان لیفت لب عروسکی باید از مصرف داروها و مکمل هایی که ممکن است خونریزی و کبودی را افزایش دهند از جمله آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مانند Advil ، Motrin ، Excedrin و غیره)، الکل، روغن ماهی، ویتامین E و مکمل های گیاهی 1 هفته قبل از انجام لیفت، اجتناب کنند.

شاید برای شما سوال باشد که آیا لیفت لب عروسکی را می توان با دیگر روش های زیبایی ترکیب کرد؟ پاسخ مثبت است. بسیاری از متقاضیان لیفت لب به روش روسی می توانند از دیگر عمل های زیبایی سرپایی نیز استفاده کنند.

بسیاری از کسانی که برای تزریق فیلر لب به کلینیک مراجعه می کنند، برای چین و چروک پیشانی یا دور چشم نیز تزریق بوتاکس انجام می دهند. علاوه بر این، بسیاری از بیماران همراه با تزریق فیلر لب، عمل هایی را برای زاویه سازی فک و چانه، ناحیه استخوان گونه ، برجسته شدن خط فک یا کاهش ظاهر خطوط لبخند و … انجام می دهند.

عکس لب روسی (لب عروسکی)

جهت مشاهده نمونه کارهای لیفت لب روسی و اطلاع از پکیج ها و تخفیف ها به صفحه اینستاگرام دکتر مستوفی مراجعه فرمایید.