لیزر فرکشنال CO2

با افزایش سن، نشانه های سال های عمر ما بر روی پوست ما ظاهر می شود. حتی زمانی که از یک روال منظم مراقبت از پوست پیروی می کنیم، به اندازه کافی می خوابیم و خوب غذا می خوریم، خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست باعث کاهش سن می شود. لیزر فرکشنال CO2 یک درمان جدید انقلابی برای مراقبت از پوست است که ظاهری جوان را بازیابی می کند و خطوط صورت را بدون نیاز به تیغ جراحی اصلاح می کند.

این شامل استفاده از لیزرهای ریز است که به عمق لایه‌های پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کنترل‌شده به سلول‌ها می‌شوند که روند بهبود طبیعی بدن را فعال می‌کند. این کار باعث می‌شود که سلول‌های تازه و تازه تولید شوند، رنگ پوست را پایدار می‌کند و رنگ چهره را عمیقا احیا می‌کند.

این لیزر پوست بسیار پیشرفته برای طیف وسیعی از بیماری های پوستی مناسب است و از لیزر دی اکسید کربن فراکشنال استفاده می کند. مزایای آن عبارتند از:

  • خطوط و چین و چروک را به حداقل می رساند
  • پوست را صاف تر و محکم تر میکند
  • کاهش رنگدانه
  • ظاهر اسکار آکنه را بهبود میبخشد
  • چهره را شاداب تر میکند
  • رنگ پوست یکدست تر میشود

این راه حل ابتکاری ضد پیری می تواند به طور ماهرانه ای طراحی شود تا نگرانی های مراقبت از پوست هر بیمار را هدف قرار دهد، بنابراین می توانید از این درمان مطمئن شوید.

لیزر فراکشنال CO2 در کلینیک زیبایی دکتر سحر عمادمستوفی

در اینجا، در کلینیک زیبایی دکتر سحر عمادمستوفی ، همیشه همگام باپیشرفت‌های فناوری بوده‌ایم تا بهترین انتخاب و مراقبت را برای بیماران خود ارائه دهیم. ما پیشگام درمان لیزر فرکشنال در کلینیک خود هستیم، بنابراین می توانید به ما اعتماد کنید تا از شما مراقبت کنیم و از لحظه تماس با ما تجربه ای استثنایی را برای شما به ارمغان بیاورید.

تمرکز ما همیشه بر ارائه بهترین درمان و نتایج ممکن بر اساس نیازهای هر بیمار است و شما می توانید به ما اعتماد کنید تا در هر مرحله از شما مراقبت کنیم.

در طول مشاوره خود چه انتظاری داشته باشید

قبل از اینکه هر نوع درمان مراقبت از پوست را در کلینیک خود شروع کنیم، برای درک نوع خاص پوست و نگرانی های شما وقت صرف می کنیم. این ما را قادر می سازد تا اطمینان حاصل کنیم که لیزر فرکشنال CO2 برای شما مناسب است و دقیقاً به روشی مناسب برای پوست شما انجام می شود.

ما درمان شما را با تجزیه و تحلیل کامل از چهره شما، شناسایی مناطق کلیدی نگرانی و هرگونه حساسیت آغاز خواهیم کرد. ما همچنین از شما می خواهیم که در مورد هر گونه شرایط پزشکی که ممکن است داشته باشید به ما بگویید تا مطمئن شویم که این روش برای همه افراد درگیر بی خطر است.

در طول مشاوره شما، نحوه عملکرد لیزر فرکشنال CO2 را توضیح خواهیم داد و شما می توانید قبل از شروع هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید بپرسید.

در طول درمان لیزر فرکشنال CO2 خود چه انتظاری دارید؟

شما با متخصص مراقبت از پوست با تجربه ما شروع می شود که پوست شما را تمیز می کند و تمام آثار آرایش را با یک لوسیون پاک کننده حرفه ای متناسب با نوع پوست شما پاک می کند.

سپس گره لیزر را روی پوست شما اعمال می کنیم و پرتوهای نور را به عمق لایه های آن می فرستیم تا روند بهبود طبیعی را تحریک کند. این دردناک نیست و ما همچنین از یک بی حس کننده موضعی استفاده می کنیم تا عمل تا حد امکان راحت باشد.

برخی از بیماران احساس گرما یا احساس کشش هنگام حرکت عصا روی پوست را گزارش می‌کنند، اما این معمولاً ناخوشایند نیست.

بعد از عمل چه انتظاراتی داشته باشید

بلافاصله پس از عمل باید کمی قرمزی و تورم بسیار خفیف را انتظار داشته باشید که در ساعات آینده آرام می شود. این جای نگرانی نیست و به سادگی نشان می دهد که لیزرها کار خود را انجام داده اند و پوست شما را از عمق زیر سطح آن احیا و التیام می بخشند.

ما به شما محصولات مراقبت پس از آن را برای استفاده در خانه ارائه می دهیم و به شما توصیه می کنیم که چگونه از پوست خود مراقبت کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

سوالات متداول در مورد لیزر فرکشنال CO2

لطفاً در زیر برخی از سوالاتی که بیشتر در مورد درمان لیزر فرکشنال CO2 در اینجا در کلینیک زیبایی دکتر سحر عمادمستوفی از ما پرسیده می شود را بیابید . اگر چیز دیگری وجود دارد که دوست دارید بدانید، لطفاً برای کسب اطلاعات و مشاوره با تیم دوستانه کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیزر فرکشنال co2 چگونه کار می کند؟

لیزر فرکشنال CO2 یک درمان نور درمانی است که لیزر را به عمق پوست می رساند تا تولید سلول های جدید و کلاژن را تحریک کند.

لیزر فرکشنال co2 برای چه نوع پوستی مناسب است؟

لیزر فرکشنال CO2 برای انواع پوست قابل استفاده است و برای طیف وسیعی از بیماری های پوستی از جای جوش و لکه های قهوه ای گرفته تا خطوط و چین و چروک مناسب است.

چه زمانی نتایج لیزر فراکشنال CO2 را مشاهده خواهم کرد؟

بلافاصله پس از لیزر فرکشنال CO2، پوست شما باید سفت‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر به نظر برسد، اما بیشترین تاثیرات آن در چند روز آینده نشان داده خواهد شد.

لیزر فرکشنال CO2 چقدر طول میکشد؟

این روش معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد، اما این ممکن است بسته به هر بیمار و میزان شدت مورد نیاز برای انجام درمان متفاوت باشد.

ماندگاری لیزر فرکشنال CO2 چقدر است؟

نتایج لیزر با توجه به نیازهای مراقبت از پوست هر بیمار متفاوت خواهد بود و این موضوع در طول مشاوره و بعد از عمل با شما در میان گذاشته خواهد شد. ما معمولا یک دوره سه تا چهار درمان در سال را برای حفظ بهترین نتایج ممکن توصیه می کنیم.

آیا لیزر فرکشنال دردناک است؟

این روش مخصوصاً دردناک نیست، اگرچه برخی از بیماران کمی ناراحتی را تجربه می کنند. به همین دلیل قبل از استفاده از لیزر از یک بی حس کننده موضعی استفاده می کنیم، بنابراین به هیچ وجه نباید آن را دردناک کنید.

چه سنی برای لیزر فرکشنال CO2 مناسب است؟

لیزر فرکشنال CO2 برای افراد در هر سنی مناسب است، اما بیشتر مورد درخواست بیمارانی است که علائم پیری، آکنه یا آسیب نور خورشید را تجربه می کنند.

آیا بعد از آن باید کاری انجام دهم؟

توصیه می کنیم از یک برنامه روزانه برای سلامت پوست مانند استفاده از کرم های SPF، پاک کننده ها و مرطوب کننده ها پیروی کنید. مهم است که روزهای بعد از لیزر فرکشنال CO2 از نور خورشید دور بمانید، زیرا پوست شما به نور و گرما حساس خواهد بود.

هنگامی که بیرون می روید، باید مقدار زیادی کرم ضد آفتاب استفاده کنید، و اگر روز به خصوص آفتابی است، استفاده از کلاه و عینک آفتابی را نیز به شما توصیه می کنیم. ما همچنین درمان های بعدی را در اینجا در کلینیک دبی خود توصیه می کنیم.