13 سوال متداول هایفوتراپی

بهترین سوالات متداول هایفوتراپی (Utherapy یا اولتراسوند متمرکز با شدت بالا) که اکنون به آنها پاسخ داده شده است، چنانچه پاسخ سوال خود را در اینجا پیدا نکردید  میتوانید با کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی تماس بگیرید و سوال خود را مطرح کنید. راه های تماس در گوشه پایین صفحه قرار دارد.

پیشنهاد میشود مطلب هایفوتراپی را مطالعه فرمایید.

 

سوالات متداول هایفوتراپی

سوالات متداول هایفوتراپی

هایفوتراپی (اولتراسوند متمرکز با شدت بالا) چیست؟

هایفوتراپی یک درمان سونوگرافی ایمن و غیرجراحی است که اثرات زمان و جاذبه روی پوست شما را خنثی می کند. در این درمان از پاسخ احیا کننده خود بدن برای بلند کردن آرام و تدریجی پوست روی ابرو، زیر چانه و گردن و ایجاد خطوط و چین و چروک روی دکلته استفاده می شود.

آیا هایفوتراپی می تواند جایگزین روش لیفت صورت شود؟

هایفوتراپی لایه بنیادی عمیقی که در جراحی زیبایی به آن توجه شده است را درمان می کند، اما نتایج لیفت صورت را تکرار نمی کند. با این حال، این یک جایگزین عالی است، به خصوص برای کسانی که برای جراحی آماده نیستند یا برای بیمارانی که به دنبال افزایش اثرات جراحی زیبایی هستند.

هایفوتراپی چگونه با روش های لیزر متفاوت است؟

هایفوتراپی از انرژی صوتی، اولتراسوند آزمایش شده و واقعی استفاده می کند، که دارای خواص منحصر به فردی است که به آن اجازه می دهد تا سطح پوست را دور بزند تا عمق هایی را که با هیچ وسیله آرایشی غیرتهاجمی دیگری مطابقت ندارد، درمان کند.

هایفوتراپی تولید کلاژن را در پایه پوست تحریک می کند و در نتیجه در طی 2 تا 3 ماه بعد، بافت از نظر بالینی قابل توجه است. لیزرها بر انرژی نور متکی هستند، که نمی‌تواند در دمای مطلوب به لایه‌های عمیق‌تر پوست برسد، بنابراین درمان‌های لیزری معمولاً فقط پوست‌های سطحی را درمان می‌کنند.

از آنجایی که این دو فناوری اغلب انواع مختلفی از مشکلات پوستی را درمان می کنند، در واقع بسیار سازگار هستند.

هایفوتراپی چگونه تولید کلاژن را تحریک می کند؟

در طول درمان، مبدل انرژی اولتراسوند متمرکز را در اعماق پوست در دمای بهینه برای بازسازی کلاژن ارائه و ذخیره می کند. این درمان یک فرآیند طبیعی به نام نئوکلاژن را برای تولید کلاژن تازه و جدید آغاز می کند. این درمان به خودی خود شامل هیچ کرم، پرکننده یا سمی نمی شود، فقط به فرآیند کلاژن سازی بدن شما برای نتایج طبیعی و قابل توجه متکی است.

درمان هایفوتراپی چقدر طول می کشد؟

طول درمان به ناحیه تحت درمان و برنامه درمانی فردی شما بستگی دارد. عمل صورت و گردن معمولاً 60 تا 90 دقیقه طول می کشد، در حالی که درمان قفسه سینه به تنهایی تقریباً 30 دقیقه طول می کشد.

آیا نیاز به مرخصی از کار دارم؟

با یک درمان هایفوتراپی، هیچ زمان قطعی وجود ندارد. پس از انجام عمل، می‌توانید بلافاصله فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید، بدون اینکه نیازی به انجام اقدامات خاص پس از درمان داشته باشید. ما حتی از مشتریانی داشته‌ایم که در زمان ناهار برای درمان به کلینیک مراجعه کرده‌اند، هیچ کرمی لازم نیست و برنامه مراقبت از پوست و آرایش عمومی شما را می‌توان به طور معمول اعمال کرد.

هایفوتراپی چه حسی دارد؟

همانطور که انرژی اولتراسوند تحویل داده می شود، شما احساس خواهید کرد که مقادیر کمی از انرژی در اعماق دقیق رسوب می شود، که نشان می دهد فرآیند کلاژن سازی آغاز شده است. سطوح راحتی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما این احساس تنها زمانی ادامه می یابد که انرژی اولتراسوند در حال تحویل است.

به چند درمان هایفو نیاز دارم؟

اکثر مراجعین فقط به یک درمان نیاز دارند. اگرچه این ممکن است بر اساس درجه شلی پوست، پاسخ بیولوژیکی به انرژی اولتراسوند و فرآیند کلاژن سازی فرد باشد، برخی از مراجعان ممکن است از درمان های اضافی بهره مند شوند.

از آنجایی که پوست به پیر شدن ادامه می‌دهد، درمان‌های لمسی آینده می‌تواند به مشتریان کمک کند تا با روند طبیعی پیری بدن همگام شوند.

چه کسی کاندیدای خوب برای هایفو است؟

یک کاندید خوب هایفو دارای شلی خفیف تا متوسط ​​پوست است که در آن پوست کمتر سفت به نظر می رسد. به عنوان مثال می توان به خط ابروهای پایین، پوست شل روی گردن، افتادگی زیر چانه و خطوط یا چین و چروک روی سینه اشاره کرد.

البته، بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا کاندید مناسبی هستید یا خیر، مشورت با یک پزشک است.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه درمان هایفو بسته به اندازه ناحیه تحت درمان می تواند بسیار متغیر باشد.

آیا هایفو ایمن است؟

روش HIFU به طور ایمن در بیش از 250000 درمان در سراسر جهان استفاده شده است. خود انرژی اولتراسوند بیش از 50 سال است که به طور ایمن در زمینه پزشکی استفاده می شود.

آیا هایفوتراپی عوارض جانبی وجود دارد؟

پوست ممکن است در ابتدا برافروخته به نظر برسد، این می تواند در طول درمان باشد، اما گاهی اوقات طولانی تر می شود، اما قرمزی باید ظرف چند ساعت ناپدید شود. برخی از مراجعین تورم خفیف، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس را تجربه می کنند، اما این موارد موقتی هستند.

سایر عوارض  کمتر رایج ممکن است شامل کبودی یا بی حسی موقت در نواحی کوچک پوست پس از عمل باشد. مانند هر عمل زیبایی، احتمال عوارض نادر دیگری نیز وجود دارد که پزشک شما آنها را با شما بررسی خواهد کرد.

چه مدت طول می کشد تا نتایج را ببینید و چه مدت طول می کشد؟

پس از درمان هایفو، ممکن است برخی از اثرات اولیه را مشاهده کنید، اما نتایج نهایی طی 2 تا 3 ماه حاصل می شود، زیرا بدن شما به طور طبیعی کلاژن را بازسازی می کند. از آنجایی که این روش تولید کلاژن شما را تحریک می کند، مدت زمان ماندگاری نتایج واقعاً به شما بستگی دارد.

این درمان در داخل کلاژن جدیدی تولید می کند، اما روند طبیعی پیری شما تعیین می کند که چه مدت به نتایج قابل مشاهده در خارج تبدیل می شود.