برداشتن چربی بوکال

وقتی شما به متخصص پوست مراجعه می کنید و درصدد راهی برای رسیدن به زیبایی هستید، مطمئنا با روش های جدید و بسیار پیچیده ای روبرو خواهید شد. اما نکته اینجاست که آیا این روش ها سلامتی را به خطر می اندازد یا خیر. یکی از عمل هایی که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده برداشتن چربی بوکال است. مطمئنا کمتر کسی نسبت به چربی بوکال آشنایی دارد از همین رو در این مقاله در نظر داریم تا در این رابطه توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

جراحی چربی بوکال

جراحی چربی بوکال

چربی بوکال چیست؟

با وجود اینکه بسیاری از افراد داشتن لپ و بوکال در داخل دهان را نشانه ای از زیبایی میدانند و بر این عقیده اند که این مسئله به زیبایی آنها افزوده است. هستند افرادی که از داشتن چهره ای گرد و صورتی با لپ های زیاد ناراضی اند و بر این عقیده اند که در هنگام خنده لپ ها، صورت را نافرم کرده و گویی یک شی کوچک در دهانشان قرار دارد. از همین رو فکر برداشتن چربی بوکال در ذهنشان جرقه میزند. در واقع برای آب کردن چربی داخل دهان بجز روش جراحی زیبایی ، راه دیگری ندارید.

بوکال فت (باکال) قسمتی از چربی ناحیه زیر گونه هست که با کم کردن حجم آن، مادلینگ صورت انجام میشود. با یک برش نیم سانتی از داخل دهان چربی تخلیه میشود. مراحل کار بدون بیهوشی و با بیحسی کامل انجام میشود و کل پروسه ده الی پانزده دقیقه زمان لازم دارد.

روش جراحی چربی بوکال

اگر در نظر دارید که عمل برداشتن چربی بوکال را انجام دهید، در وهله اول باید یک متخصص پوست باتجربه و البته یک کلینیک پوست و مو معتبر و مجهز به تمامی امکانات مشخص کنید. این امر شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک خواهد کرد. برای انجام این عمل باید بدانید که هیچ نیازی به بیهوش شدن نیست و انجام این عمل با بی حسی موضعی و بدون هیچگونه عوارض جانبی انجام خواهد گرفت.

در واقع در این عمل متخصص جراحی زیبایی ، یک شکاف بسیار باریک در داخل دهان ایجاد می کند و چربی های موجود در ناحیه لپ را تخلیه خواهد کرد که این امر منجر به کوچک شدن لپ خواهد شد. پس از برداشتن چربی بوکال، شکاف ایجاد شده با بخیه بسته می شود و به واسطه استفاده از نخ های سیلیکونی پس از مدتی هیچ نشانه ای از عمل بر روی صورت بیمار مشاهده نمی شود. داشتن احساس درد و ناراحتی پس از این عمل امری عادی است که پزشک با تجویز انواع مسکن ها این دردها را کنترل می کند.

نکاتی در رابطه با برداشتن چربی بوکال

مسلما آن دسته از افرادی که در نظر دارند اقدام به برداشتن چربی بوکال کنند، پس از مراجعه به متخصص پوست نسبت به نکات بسیار زیادی آگاهی پیدا می کنند که در برخی موارد نظرشان نسبت به عمل عوض می کند. در این قسمت از مقاله در نظر داریم تا با بیان برخی از نکات موجود سطح آگاهی شما را نسبت به برداشتن چربی بوکال افزایش دهیم. این نکات عبارتند از:

  • هنگامی که افراد اقدام به برداشتن چربی بوکال می کنند، برجستگی استخوان های گونه آنها نمایان تر می شود.
  • باید بدانید که چربی بوکال یکی از عمیق ترین چربی هایی است که در داخل بدن قرار دارد که بیرون زدگی آن با داشتن لپ هایی زیبا همراه است. در بسیاری از موارد انجام این عمل نمیتواند نتایج مورد انتظار را برای افراد به همراه داشته باشد.
  • استفاده از لیپوساکشن نمیتواند چربی بوکال را خارج نماید. همچنین استفاده از لیپوساکشن برای صورت امکانپذیر نیست.
  • یکی از سخت ترین قسمت عمل تخلیه بوکال، جلوگیری از آسیب رساندن به بافت های عصبی و عضلانی است. به همین واسطه پزشکان تلاش می کنند تا این عمل را تحت بی حسی موضعی و در داخل کلینیک یا مطب انجام دهند.

عکس برداشتن چربی باکال

مشاوره و هزینه برداشت

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره حضوری میتوانید در سایت به صورت آنلاین وقت بگیرید. و یا با تلفن ۸۸۱۹۳۹۶۴  کلینیک زیبایی دکتر سحر عمادمستوفی تماس حاصل فرمایید.