چهار مزیت عمل زیبایی بینی بدون جراحی

برای تعداد زیادی از ما انسان­ها که به سلامتی خود اهمیت می­دهیم و بیش از پیش به ظاهر خود می­بالیم، تعجب آور نیست که بدانیم درمان­ها و روش­های زیبایی در حال رشد هستند و محبوبیت آن­ها در جامعه رو به افزایش است. بسیاری از این روش­ها به جراحی تهاجمی نیاز دارند، به همین دلیل از این روش­ها با عنوان زیر تیغ رفتن یاد می­شود، چرا که از تیغ جراحی (اسکاپل) و وسایل مختلف دیگر برای باز کردن بدن افراد استفاه شده و سرانجام ظاهر افراد زیباتر از قبل می­شود.

مزیت عمل زیبایی بینی بدون جراحی

مزیت عمل زیبایی بینی بدون جراحی

با این حال، برای برخی از افراد تجسم زیر تیغ جراحی رفتن مقداری نگران کننده است. به همین دلیل آنها روش­های جایگزین دیگر را انتخاب می­کنند. جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل­های زیبایی در سرتاسر جهان است. در نتیجه، رینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) بدون جراحی در بین زنان و مردان در سرتاسر جهان بسیار محبوب است. اگر به جراحی بینی فکر می­کنید اما دربارة روش تهاجمی دردناک جراحی نگران هستید، در اینجا چهار مزیت مهم عمل بینی بدون جراحی را ذکر می­کنیم.

دورة نقاهت و ریکاوری کمتر– یکی از مزایای اصلی عمل بینی بدون جراحی (لیفت بینی) این است که دورة نقاهیت و ریکاوری پس از عمل در این روش بسیار کمتر از عمل بینی معمولی است. در حقیقت در بسیاری از موارد، هیچ دورة نقاهت و ریکاوری وجود ندارد، مگر تنها یک روز استراحت بلافاصله بعد از عمل جراحی. این به این معنی است که هیچ گرفتگی بینی، ناراحتی، کبودی و تورم بیش از حد وجود ندارد که مانع از سر کار رفتن افراد شود، چون ظاهر صورت افراد این­طور به نظر می­رسد که ده راند با مایک تایسون مبارزه کرده ­اند و در آخر اینکه در این روش به استفاده از مسکن­ ها و داروها نیازی نیست.

این روش بسیار سریعتر است– در حالیکه همة مشکلات از طریق روش غیر جراحی برطرف نمی­شود، مواردی که با این روش قابل اصلاح هستند اغلب، بسیار سریعتر از عمل بینی معمولی انجام می­شوند، و در واقع، به عمل بینی غیر جراحی عمل بینی 15 دقیقه­ای گفته می­شود، چرا که این جراحی خیلی سریع انجام می­شود.

این روش خیلی خوب عمل می­کند– در عمل بینی بدون جراحی، عمدتاً از فیلرهای پوستی استفاده می­شود که جهت کمک به افزایش حجم بینی، پرکردن هر نوع حفره روی بینی و به طور کلی تقارن سازی و زیبایی سازی بینی طراح شده­اند. اگرچه این روش­ها در واقعیت اندازه بینی را کاهش نمی­دهند، اما با ایجاد ظاهری یکنواخت، خوش فرم و متقارن برای بینی باعث می­شود احساس کنید بینی فرد کوچکتر شده است.

این روش بسیار ایمن است- یکی دیگر از مزایای فوق العادة روش های بدون جراحی عمل بینی، ایمنی بسیار بالای این روش است، زیرا در این روش از مقدار بسیار کم بی حسی موضعی و چند مسکن بعد از عمل استفاده می­شود. کبودی­های بسیار کمی بوجود می­آید و تنها چند برش بسیار کوچک در محل فیلرها ایجاد می­شود و نیازی به بخیه و بانداژ نیست. حتی اکثر افراد در همان روز عمل می­تواند سر کار بروند یا فعالیت خود را دوباره انجام دهند.