هرآنچه که در مورد تکنیک لیفت لب روسی لازم است بدانید

تکنیک لیفت لب جدیدی جهانی شده است و در حال حاضر به عنوان شیوهای مناسب برای داشتن لبانی برجسته استفاده میشود. این تکنیک، که منشا آن از روسیه است، راه خود را به هالیوود غربی و لوس آنجلس باز کرده است.

این تکنیک اختصاصی برای هر کسی که به دنبال دستیابی به ظاهری عروسکی و بی نقص میباشد امری واجب محسوب میشود.

به خواندن ادامه دهید تا به خلاصهای کامل در مورد لیفت لب روسی و تفاوت چشمگیر بین تکنیک لیفت لب روسی و عادی دست پیدا کنید.

هرآنچه که در مورد تکنیک لیفت لب روسی لازم است بدانید

هرآنچه که در مورد تکنیک لیفت لب روسی لازم است بدانید

تکنیک لیفت لب روسی چیست؟

پرکننده های لب روسی از عروسکهای روسی و لبهای سفت و منحصر به فردشان، که به صورت بی نقصی رنگآمیزی شدهاند، الگو برداری شده اند. تکنیک روسی  به کمان کوپید تاکید دارد، به نحوی که با تزریق حجم اضافه و بالا بردن قسمت مرکزی لبها، در حالی که طرفین همچنان با چهره نسبتا در یک خط قرار دارند، به شکلی مانند قلب تشبیه می شوند. به همین دلیل به آن لیفت لب عروسکی نیز میگویند

نتیجه ظاهری مانند عروسک است که همچنان به صورت طبیعی پر و برجسته به نظر میرسد. این ظاهر، به جای افزایش حجم گسترده، مرکز لبها را تقویت کرده و بنابراین ظاهر عروسکی مطلوب را نتیجه میدهد.

بعلاوه اگر متمایل به تجربهی یک جفت لب روسی هستید لازم به ذکر است که ترجیح داده میشود که بوم تازهای برای کار کردن داشته باشید؛ به این معنا که اگر از قبل پرکننده لب دیگری داشته باشید باید ابتدا حدودا از دو هفته قبل حل شده باشند.

این امر باعث تضمین آن میشود که حجم تزریق شده صرفا در مرکز لبها قرار بگیرد. (به یاد داشته باشید که: اگر هم اکنون فیلر های لب روسی دارید و به دنبال ترمیم و یا افزودن به آنها هستید احتیاجی به حال کردنشان وجود ندارد).

تکنیک لب روسی چقدر طول می کشد؟

تکنیک لب روسی بین 30 تا 45 دقیقه، از جمله زمان آماده سازی، طول می کشد.

ماندگاری لب های روسی چقدر است؟

بسته به محصول، پرکننده لب هیالورونیک اسید شما معمولاً 6 تا 12 ماه دوام می‌آورد و هر 3 تا 9 ماه یکبار نیاز به تاچ‌آپ است.

 

چه تفاوتی بین تکنیک استاندارد و لیفت لب روسی وجود دارد؟

خب پس تفاوت بزرگ تکنیک لیفت لب روسی با پرکنندههای لب استاندارد در چیست؟ معمولا لیفت لب استاندارد به صورت افقی به لب تزریق می شوند که باعث پخش مساوی حجم تزریقی و پر شدن لب میشود.

اما برای اجرای تکنیک لیفت لب روسی تهیه کننده سرنگ کوچکتری را انتخاب کرده و مقادیر اندکی از پرکننده را به صورت عمودی با تمرکز بر قسمت مرکزی لبها تزریق میکند. تفاوت کلیدی دیگر آن است که هدف تکنیک پرکننده لب روسی، به جای افزودن برجستگی کلی در سراسر لبها، بالا بردن لب با تمرکز بر قسمت مرکزی آن و بنابراین فراهم آوردن ظاهری قلبی شکل میباشد.

بعلاوه درمان روسی به دلیل تصمیم واجبی که لازم است تنها ناحیه خاصی از لبها پر شوند ممکن است بیشتر از عمل لیفتینگ لب استاندارد طول بکشد. فرایند مذکور ممکن است تقریبا بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد و همچنین ممکن است با تورم و کبودی همراه باشد که کاملا طبیعی و موقتی میباشد.

پزشک شما همچنین می تواند جدول زمانی دقیقی را برای طول عمر لبهای روسی بازپخش کند، ولی معمولا لیفت لب روسی به همان اندازه ی لیفت لب استاندارد عمر میکنند که بازهای بین 6 الی 12 ماه میباشد.