ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟
تزریق چربی به نواحی صورت نیز یک راه حل طولانی مدت است که تا سالیان متمادی ادامه خواهد داشت زیرا مشاور شما در مشاوره با شما صحبت خواهد کرد.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

قبل و بعد از تزریق چربی به صورت

قبل و بعد از تزریق چربی به صورت

بله، نتایج تزریق چربی دائمی است اما همه چربی ها زنده نمی مانند. بسیار مهم است که جراح پلاستیکی که شما تحت درمان او هستید به خوبی در جراحی مسلط باشد و درک خوبی از چگونگی اطمینان از زنده ماندن چربی داشته باشد. برداشت برای تزریق و انتقال چربی مهم است ، بنابراین ارزیابی مناسب توسط متخصصی که فرآیند را درک می کند مهم است.

بین 50 تا 70 درصد چربی منتقل شده در طولانی مدت باقی می ماند و مانند چربی معمولی دوام می آورد. حتی با افزایش وزن نیز رشد خواهد کرد. اما با گذشت زمان، در کنار سایر رسوبات چربی شما شروع به از بین رفتن خواهد کرد. با این حال، این نباید قبل از چندین سال اتفاق بیفتد.

برخی از عوامل بر طول عمر نتایج تزریق چربی شما تأثیر می گذارد:

مهارت جراح شما – نحوه برداشت و تصفیه چربی و نحوه و مکان تزریق آن بر ماندگاری تأثیر می گذارد. هر چه جراح ماهرتر باشد و درک بهتری از این تکنیک داشته باشد، ماندگاری تزریق چربی طولانی‌تر خواهد بود.
روش بکار گرفته شده – فرآیندی به نام پیوند چربی میکرو (میکروفت)، اگرچه کار فشرده است، اما بهترین راه برای اطمینان از اینکه بیشترین درصد چربی پیوند شده نیاز دارد.
چقدر بدن شما با چربی منتقل شده سازگار است – چربی تزریق شده باید یک منبع خون جدید از بدن شما ایجاد کند و تغذیه مورد نیاز برای بقا را دریافت کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، نتایج اغلب دائمی هستند. با این حال، ممکن است درصدی از چربی وجود داشته باشد که مصرف نمی شود، به همین دلیل است که گاهی اوقات انجام مراحل لمسی ضروری است. عوامل سبک زندگی مانند سیگار کشیدن می تواند بر این امر تأثیر بگذارد.

به طور کلی، چربی زمانی که در مناطقی قرار می‌گیرد که خون فراوان خود را دارند، بهتر زنده می‌ماند. صورت که به خوبی عروقی شده است، به سرعت ذخایر جدیدی را جذب می کند و اکثریت چربی زنده می ماند. در نتیجه، نتایج اغلب در ناحیه صورت در بهترین حالت خود قرار دارند.

انتقال چربی صورت می تواند برای افتادگی پوست مفید باشد

قسمت سوم پایین صورت جایی است که شدیدترین افتادگی پوست را به دلیل کاهش قابل توجه کلاژن تجربه خواهید کرد. هنگام درمان افتادگی خفیف پوست با بازگرداندن حجم ضروری پوست، می توان از انتقال چربی صورت برای جلوگیری از جراحی استفاده کرد.

انتقال چربی به دست چقدر طول می کشد؟

انتقال چربی به دست ها دائمی است و سال ها پس از ادغام چربی در بافت پشت دست ها ادامه خواهد داشت. تزریق چربی با فیلر  متفاوت است که هر 6 تا 9 ماه یکبار نیاز به تکرار دارد. این روش هیچ زمان از کار افتادگی ندارد، فقط نیاز به بی حسی موضعی بدون جای زخم دارد.

عوارض انتقال چربی چیست؟

هنگام انتقال چربی باید به چند عارضه جانبی توجه کرد ، اگرچه این روش به طور کلی بی خطر است، همیشه چند خطر اساسی وجود دارد. این عوارض جانبی انتقال چربی شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • کبودی و تورم جزئی
  • اسکارهای کوچکی که معمولاً با گذشت زمان یا با محصولات بدون نسخه محو می شوند
  • بی حسی موقت
  • از دست دادن مقداری چربی از ناحیه تزریق شده

انتقال چربی (پیوند چربی) از چربی های فرآوری شده از بدن شما برای تغییر شکل و بازگرداندن حجم به نواحی صورت که با افزایش سن فرو رفته اند، استفاده می کند، در نتیجه صورت شما جوان می شود و ظاهری جوان تر به شما باز می گردد. این ممکن است با استفاده از روش انتقال چربی به دست آید.