روش درمانی هایفوتراپی چگونه است؟

روش درمانی هایفوتراپی (امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا) پیشنهاد ما بعنوان یک راه درمانی جدید می­باشد! این یک راه درمانی منحصربفرد و مبتنی بر امواج فراصوت برای فشرده کردن پوست به شکل غیر تهاجمی می­باشد. ما با پیرترشدن پوست­مان هم شل می­شود. با کاهش تولید کلاژن، پوست نیز انسجامش را از دست می­دهد. هایفوتراپی یک درمان مبتنی بر امواج فراصوت است و انرژی آزاد شده در طول انجام این درمان افزایش تولید کلاژن را تضمین می­نماید. در این روش پوست به شکل طبیعی، تقویت و کشیده می­شود. این روش درمانی بطور خاص مربوط به خط فک و گونه­ها است اما با اینحال می­تواند برای غبغب و همچنین فشرده سازی بازوها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بهتر است برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن، سالی دو مرتبه از این روش درمانی استفاده کنید.

تفاوت چشمگیر بین دستگاههای هایفوتراپی موجود در بازار

ما قبل از خرید دستگاه هایفوتراپی، تحقیقات گسترده­ای را انجام دادیم. ما می­دانیم که روش درمانی هایفوتراپی یک روش ایمن می­باشد. فناوری امواج فراصوت موفقیتی 50 ساله را پشت سر گذاشته و روش هایفوتراپی نیز تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد. بهرحال شایان ذکر است که تعداد زیادی از ابزارهای مشابه (ارزانتر و با قیمت پایین تر) هم در بازار موجود می­باشد. البته ما در کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی تنها به شکل انحصاری با ابزارهای معتبر کار می­کنیم. علاوه بر آن کارکنان ما به طور مناسب و بهینه آموزش دیده­اند و همینکه با شرکت مستمر در دوره­های آموزشی جدید، کارکنانی به روز هستند.

 

نتیجه روش درمانی هایفوتراپی

رسیدن به نتیجه به زمان نیاز دارد. بدن شروع به (باز) تولید کلاژن می­کند و اولین نتایج حدود سه تا شش ماه بعد در دسترس خواهد بود. شما بعد از این مدت متوجه تقویت واضح پوست و کشیدگی برجستگی­های صورت خواهید شد. (بعد از این مدت) پوست کامل­تر، خط و خطوط ریزتر و چین و چروک­ها نیز محو می­شوند. همچنین اگر برای ناحیه چانه نیز تحت درمان قرار گرفته باشید، قطعاً شاهد کاهش چشمگیر (اندازه) غبغب خواهید بود.