کاشت مو:

در حال حاضر تنها راه درمان و ترمیم موهای از دست رفته، استفاده از پیوند موی طبیعی است که این پیوند در نواحی مختلف از جمله سر، ابرو، ریش، سبیل و نواحی اسکار قابل انجام است.

کاشت مو اولین بار در سال 1939 توسط پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح و سپس در سال 1959 توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید.

درسال‌هایی که گذشت تجارب و روش‌های متعددی مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت امروزه با بهرگیری از تکنولوژی جدید از دسته‌های کوچک‌تر مو موسوم به میکرو گرافت (Micrograft) استفاده می‌شود که سبب نتایج رضایت بخش و ظاهری طبیعی شده است و امری که تا چندی پیش حتی تصورش هم دشوار بود امروزه تبدیل به یکی از اعمال جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است که بر پایه برداشت ریشه‌های موی شخص و کاشت آنها در نقاط مورد نظر استوار می‌باشد.

 

کاشت موی دائم

کاشت موی دائم قابل رشد با تراکم بسیار بالا(۱۲هزار تار مو)
برحسب میزان بانک موی مراجعه کننده بین ۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تار مو قابل برداشت است.
تمام پروسه با بیحسی و بی دردی کامل انجام میشود.

خط رویش موی سر برای هر فرد متناسب با چهره اش طراحی میشود. جهات رویش مو کاملا بر اساس طرح طبیعی موها جهت داده شده و کاشت میشود.
گرفتهای خط رویش مو بسیار مهم است که بصورت تک تک و با عمق مناسب کاشته شود و از دسته های چندتایی و کاشت عمیق استفاده نشود که در نهایت نمای کاملا طبیعی داشته باشد و اصطلاحا موی عروسکی نشود.

کاشت موی قابل رشد برای خانم ها در نواحی سر و ابرو و برای اقایان علاوه بر این در ناحیه ریش و سبیل هم قابل انجام است.

 

عکس کاشت موی دائم

کاشت موی دائم عکس دو هفته بعد از کاشت را ملاحظه میکنید کاشت موی دائم قابل رشد با تراکم بسیار بالا(۱۲هزار تار مو) برحسب میزان بانک موی مراجعه کننده بین ۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تار مو قابل برداشت است. خط رویش موی سر برای هر فرد متناسب با چهره اش طراحی میشود. جهات رویش موکاملا بر اساس طرح طبیعی موها جهت داده شده و کاشت میشود. گرفتهای خط رویش مو بسیار مهم است که بصورت تک تک و با عمق مناسب کاشته شود و از دسته های چندتایی و کاشت عمیق استفاده نشود که در نهایت نمای کاملا طبیعی داشته باشد و اصطلاحا موی عروسکی نشود. تمام پروسه با بیحسی و بی دردی کامل انجام میشود. کاشت موی قابل رشد برای خانم ها در نواحی سر و ابرو و برای اقایان علاوه بر این در ناحیه ریش و سبیل هم قابل انجام است. تیم کاشت موی کلینیک دکترمستوفی زیرنظر متخصص پوست و متخصص بیهوشی

عکس کاشت سبیل

کاشت سبیل در ناحیه اسکار جراحی چند روز بعد از کاشت تیم کاشت موی کلینیک دکترمستوفی زیرنظر متخصص پوست و متخصص بیهوشی