از آنجایی که ما یک کلینیک جراحی پلاستیک هستیم ممکن است عجیب به نظر برسد که مردم را تشویق می‌کنیم که جراحی پلاستیک نکنند، اما ما این کار را می‌کنیم!

پیام اصلی ما این است: از درمانهای کم دردسرتر جوانسازی صورت استفاده کنید و به نتایج یک جراحی پلاستیک بدون جراحی دست یابید.

مطمئنا, ما عمل جراحی پلاستیک را به دلایل زیبایی انجام می‌دهیم؛ بزرگ کردن پستان، لیپوساکشن، جراحی  شکم و غیره . اما با این حال, چیزی که ما متوجه شدیم این است که افراد اغلب با استفاده از استراتژی‌های دیگر، نتایج بهتری بدست می‌آورند و می‌توانند کلاً از جراحی پلاستیک اجتناب کنند.

ما واقعاً بر این باوریم که اجتناب از عمل جراحی پلاستیک یک ایده خوب است مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.

مساله این است که جراحی از هر نوعی، دردناک و پردردسر است و اغلب به دوره‌های طولانی بازیابی نیاز دارد. 

از طرف دیگر, جراحی پلاستیک کم دردسر, درمانهایی که شما می‌توانید در کنار کارهای روزمره خود انجام دهید, با وجود اینکه نتایج قابل توجهی به همراه دارد ولی می‌توانید به زندگی معمول خود ادامه دهید و باز هم حس بهترین بودن را تجربه کنید.

( لیفت صورت : برطرف کردن چین و چروک صورت و جوانسازی آن)

چرا لیفت صورت بدون جراحی

چرا لیفت صورت بدون جراحی

روند پیری صورت

چیزهای مختلف متنوعی وجود دارند که می‌توانند در روند پیری صورت سهیم باشند در اینجا برخی از رایج‌ترین آن‌ها را ارائه میکنیم.

 

آسیب اکسیداتیو

پوست ما در برابر بسیاری از عناصر مختلف محیطی از جمله غذاهایی که می خوریم، آلودگی و سموم موجود در هوا، اشعه ماوراء بنفش خورشید، باد، باران و سایر عوامل دیگر قرار میگیرد. همه اینها بر آسیب اکسیداتیو تاثیر دارند، که به عنوان تولید رادیکال های آزاد نیز شناخته می شوند.

رادیکال های آزاد، سلول های ناپایداری در بدن هستند که اگر چه ما نمی توانیم آنها را ببینیم ولی به طور فعالی در حال آسیب رساندن به سلامتی و زیبایی ما هستند. خوردن سوپرفود‌های کلیدی که آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی را تامین می کنند می تواند کمک کند. 

(سوپرفود به هر غذای سالمی که منشأ صددرصد طبیعی داشته و حاوی مواد غذایی غنی باشد اطلاق می‌شود.)

حالت هایی از صورت که ماندگار می شوند

خطوط و چین و چروک های ظریف برای همه ما آزاردهنده است و متاسفانه بخشی از روند پیری است. خط اخم، شیارهای پیشانی و چین و چروک های گوشه چشم و لب، اغلب به دلیل چین خوردن مکرر پوست از حالات روزمره صورت است. با گذشت زمان این حالت ها روی صورت ما حک میشوند. همچنین خطوط ریز می تواند به دلیل آسیب ناشی از آفتاب، سیگار کشیدن و پیری طبیعی نیز باشد.

تغییرات توزیع چربی صورت

نشریه سلامت هاروارد این را به خوبی توضیح می دهد:

” در دوران جوانی، چربی صورت به طور مساوی توزیع میشود، در جاهایی فرورفتگیهایی و در پیشانی، شقیقه ها، گونه ها و نواحی اطراف چشم و دهان برجستگی هایی داریم. با افزایش سن، چربی 

پیشنهاد میشود مطلب تزریق چربی را مطالعه فرمایید.

زیر این برجستگیها حجم خود را از دست میدهد، جمع میشود و به سمت پایین حرکت میکند، بنابراین جاهایی که قبلا برجسته بوده ممکن است فرو رفته شود و پوست صاف و محکم، شل شده و افتادگی پیدا کند. در ضمن، سایر قسمت های صورت، به ویژه نیمه تحتانی چربی میگیرند، بنابراین ما متوجه برجستگی هایی در اطراف چانه و ایجاد غبغب در گردن میشویم.”

افزایش یا کاهش وزن هم می تواند بر تغییرات توزیع چربی روی صورت تاثیر داشته باشد به همین خاطر مهم است که سبک زندگی سالمی داشته باشید و وزنتان را متعادل نگه دارید.

چگونه لیفت صورت را بدون جراحی داشته باشیم.

خوشبختانه مواردی وجود دارد که شما 

می توانید چین و چروک صورت خود را بدون جراحی برطرف کنید.

در کل 3 راهکار اصلی وجود دارد که افراد، از جمله

افراد مشهور، برای این منظور استفاده میکنند. 

 

بوتاکس

تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک پیشانی، گوشه لب و سایر چین و چروک های قسمت بالای صورت استفاده میشود. این تزریق ها ماهیچه های پیشانی یا قسمت بالای صورت را منجمد میکند تا از دیده شدن چین و چروک ها کاسته یا جلوگیری شود و سطحی صاف و یکدست ایجاد کند. همانطور که در این مطالعه موردی ثابت شده است، درمان بوتاکس یک راه حل موثر برای جوانسازی صورت است و می تواند در اوایل زندگی (حدود 25 سالگی) شروع شود و برای رسیدن به بهترین نتایج به طور منظم استفاده شود.

 

فیلر ( پرکننده )

فیلر های پوستی، زیر تورفتگی پوست تزریق میشوند تا پوست، پر شده و ظاهر صافتری پیدا کند. برای لیفت صورت بدون جراحی، در مواردی که لازم است یک ظاهر کاملا طبیعی داشته باشید معمولاً فیلرها را با درمان بوتاکس ترکیب می کنند.

در حالی که بوتاکس برای قسمت بالای صورت بهترین است، میتوان از فیلر های پوستی برای قسمتهای پایین صورت و در صورت لزوم برای قسمتهای بالایی نیز استفاده کرد.

از آنجا که فیلر ها به صاف کردن پوست و پر شدن خطوط و چین و چروک ها کمک میکنند، معمولاً برای برجسته سازی لب ها و از بین بردن چین های عمیق خط لبخند، و همچنین برای پر کردن چین های عمیق تر بین ابروها استفاده می شود. 

 

بازسازی با لیزر

روش بازسازی با لیزر، چین و چروک های سطحی را درمان میکند به این ترتیب که باعث می شود لایه بیرونی پوست کنده شود و پوست جوانتر و سالمتری در زیر آن ظاهر شود. همچنین باعث افزایش کلاژن برای پوست های ارتجاعی تر میشود و برای درمان زخم های آکنه، زگیل، رنگ ناجور پوست، برخی از لکه های مادرزادی، لکه های کبدی، زخم های آبله مرغان، لکه های پیری یا سایر لکهها عالی است.

در حالی که بوتاکس و فیلرها بیشتر به عنوان جایگزین کلی  جراحی لیفت صورت استفاده می شوند، ولی مواردی مانند بازسازی با لیزر، 

درمانهای هیدراته کردن صورت MD و لایه برداری با لیزر  نیز می توانند به طراوت پوست شما کمک کنند. به عنوان مثال، چیزی مانند 

 

هیدراته کردن صورت یک نوع تمیز کردن عمیق است که میتواند به صورت هفتگی، دو هفته ای یا ماهانه استفاده شود.

 

بوتاکس و فیلر برای یک لیفت صورت با ظاهری طبیعی و بدون جراحی

با مقدار مناسبی از هم بوتاکس و هم فیلر برای لیفت صورت با ظاهری طبیعی و بدون جراحی، میتوان زیبایی صورت را حفظ کرد؛ درست مانند این افراد مشهور جذاب.

مولی سیمز، در سمت چپ، تنها روشهای درمانی ساده ای را برای صاف کردن قسمت بالای صورت و پر کردن جزئی خطوط بینی تا دهان (خطوط لبخند) انجام داده است.

نیکول کیدمن، در وسط، با تزریق بوتاکس به قسمت بالای صورت و استفاده از پرکننده ها در لبها و خطوط لبخندش، زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است.

کلی ریپا، در سمت راست، کمی خونسردتر عمل میکند و فقط  پیشرفت و درخشش به او جذابیت میبخشد.

سایر افراد مشهوری که از بوتاکس و فیلر هایی استفاده میکنند که ممکن است در مورد آنها اطلاعاتی نداشته باشید عبارتند از نائومی واتس، جورج کلونی (بله، آقایون هم استفاده میکنند)، سوفیا ورگارا، جنیفر لوپز و امی پولر. جنیفر آنیستون به طور منظم لیزر درمانی می کند. و مرد دیگری که از استفاده از بوتاکس و پرکننده ها خجالت نمی کشد، سیمون کاول است.

این واقعیت که بسیاری از افراد مشهور از بوتاکس و فیلرها استفاده می کنند، یک راز نیست، همه آنها می خواهند و باید زیبایی طبیعی خود را حفظ کنند.

راه حل لیفت صورت بدون جراحی، درمانهای منظم برنامه ریزی شده است

نکته کلیدی برای به دست آوردن ظاهر طبیعی این است که زود شروع کنید و به طور منظم درمان های برنامه ریزی شده را انجام دهید.

تزریق بوتاکس هر 3 تا 6 ماه یا 2 تا 3 بار در سال لازم است. در حالی که پرکننده ها هر 9 ماه یا بیشتر لازم است.

قطعاً شما نمی خواهید از درمان ها به نحوی استفاده شود که همه چیز آنقدر صاف و گرد شده باشد که غیر طبیعی و ساختگی به نظر برسد. 

با یک روش سبک اما منظم می توانید ظاهر طبیعی خود را حفظ کنید و بهترین قیافه خود را داشته باشید؛ بدون استفاده از جراحی های پر درد سر، بدون ظاهری جعلی و بدون نیاز به مداخله جدی در زندگی پرمشغله تان.