مزوتراپی برای طیف متنوعی از شرایطی که افراد با آن راحت نیستند، از مشکلات پوستی گرفته تا حتی کاهش چربی کار می کند، شگفت آور است، بله؟ برخی از این شرایط و نحوه عملکرد مزوتراپی در اصلاح آنها عبارتند از:

1. چین و چروک پوست
چین و چروک با پیری و افتادگی پوست همراه است. آنها چین ها یا چین هایی هستند که روی پوست ظاهر می شوند. در ابتدا با حالات صورت ظاهر می شوند، اما با افزایش سن پوست ادامه پیدا می کنند. جلسات مداوم مزوتراپی می تواند این ظاهر پوست را اصلاح کند. این به بدن کمک می کند تا مواد سمی ایجاد کننده چین و چروک را از بین ببرد و پوستی صاف را افزایش دهد.

2. خطوط ظریف
اینها اولین علائم پیری هستند و در اطراف چشم ظاهر می شوند. هنگامی که حالات چهره را ایجاد می کنید، بیشتر مشخص می شوند. مزوتراپی با تولید پروتئین هایی مانند کلاژن و الاستین به خلاص شدن از شر این خطوط کمک می کند. آنها به شل شدن عضلات صورت کمک می کنند که به کاهش ظاهر آن کمک می کند و حتی آنها را به طور کلی از بین می برد.

3. پسوریازیس
این وجود لکه های خشک یا تشکیل پوسته مانند روی پوست است. مزوتراپی موثر می تواند به کنترل این وضعیت کمک کند. آب و هوای سخت در دبی گاهی اوقات می تواند به این امر کمک کند. این تزریق ها به نوعی آبرسانی کافی به پوست می کنند که به احیای سلول های مرده پوست کمک می کند. همچنین به بهبود ظاهر پوست کدر کمک می کند که این اختلال پوستی را در طولانی مدت درمان می کند.

4. هایپرپیگمانتاسیون
این افزایش ملانین در قسمت های خاصی از بدن است. هایپرپیگمانتاسیون منجر به ناهمواری پوست می شود که ظاهر خوبی ندارد. مزوتراپی به هدف قرار دادن مناطق با غلظت بالاتر ملانین کمک می کند تا آنها را با سایر نقاط یکدست کند و در نتیجه شما را به یک رنگ و ظاهر یکنواخت تبدیل می کند.

مزو درمان ریزش مو، پی آر پی، موهای سالم مزو درمان ریزش مو، پی آر پی، موهای سالم

مزو درمان ریزش مو، پی آر پی، موهای سالم مزو درمان ریزش مو، پی آر پی، موهای سالم

 

5. ریزش مو
این وضعیت به آلوپسی اشاره دارد و می تواند ناشی از افزایش سن، عدم تعادل هورمونی یا ارثی باشد. اگر از ریزش سریع مو یا کاهش خط مو رنج می برید، می توانید مزوتراپی مو کنید. علاوه بر تغذیه پوست سر با ویتامین های کافی، فولیکول های مو موجود در پوست را تحریک می کند که برای بازگرداندن موهای از دست رفته ضروری است. همچنین، جریان خون را در پوست سر بهبود می بخشد تا رشد مو را تقویت کند، که به درمان مناطق طاسی کمک می کند.

6. درد استخوان و مفاصل
در نتیجه افزایش سن یا فشار به عضلات و مفاصل، فرد ممکن است درد را تجربه کند که با مزوتراپی قابل تسکین است. به دلیل خاصیت آرامش بخش برخی از مواد تزریقی، به شل شدن عضلات و مفاصل کمک می کند و در نتیجه درد را کاهش می دهد. همچنین تورم بافت آسیب دیده را کاهش می دهد. باعث تسکین سریع تزریق مسکن می شود.

7. چربی اضافی
برخی افراد از مزوتراپی به عنوان “روش فرانسوی برای کاهش وزن” یاد می کنند. اگرچه بسیاری از کشورهای دیگر به طور گسترده از این عملکرد مزوتراپی استفاده نکرده اند، اما در مناطقی که انجام شده است، اثربخشی آن ثابت شده است. سلولیت را که به رسوب چربی زیر پوست اشاره دارد، کاهش می دهد.

این رسوبات سلولیت می تواند با گذشت زمان بر ظاهر پوست به خصوص برای زنان پس از زایمان تأثیر بگذارد. این رسوبات را با افزایش سرعت لیپولیز کاهش می دهد. اگرچه تحقیقات چگونگی کاهش چربی را تایید نکرده است، اما به دلیل هزینه و روش، این روش به لیپوساکشن در مناطق خاصی ترجیح داده می شود.

8. فلج بل
این وضعیت با ضعف یک طرف صورت همراه است. ممکن است در نتیجه عفونت یا التهاب باشد. با توجه به اینکه مزوتراپی پوست را سفت می کند، شات می تواند به اصلاح این بدشکلی کمک کند و صورت را به حالت معمولی خود بازگرداند و ماهیچه های ضعیف صورت را تقویت کند. همچنین اثرات فلج را معکوس می کند.