در سال‌های اخیر، روش‌های زیبایی صورت برای ارائه طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها به بیماران پیشرفت کرده‌اند و بخشی از این گزینه‌ها انتخاب بین روش‌های جراحی و غیرجراحی است.

قبل از انجام هر گونه درمان زیبایی، اجازه دهید یک مرور کلی از این نوع روش ها به شما ارائه دهیم تا بدانید کدام یک برای شما مناسب تر است.

روش های جراحی صورت

در حالی که روش‌های زیبایی حداقل تا غیر تهاجمی انتخاب محبوبی هستند، جراحی تهاجمی هنوز یک گزینه مناسب است. این نوع روش ها می توانند نتایج طولانی مدت یا دائمی ارائه دهند.

 

طرفداران:

تغییرات قابل توجه – اولین چیزی که می توانید با روش های جراحی انتظار داشته باشید نتایج قابل توجهی است. از آنجایی که آنها نیاز به تنظیمات دقیق دارند، نتایج می توانند چشمگیر باشند و از ظریف تا بلافاصله قابل مشاهده باشند. نتایج عموماً بیمارانی هستند که پس از این عمل از ظاهر خود احساس رضایت و خوشحالی بیشتری دارند.

بازسازی دقیق – با تخصص پزشکان زیبایی شناسی معتبر در سنگاپور ، بیماران به دقت مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار می گیرند تا ببینند کدام گزینه برای ظاهر صورت آنها بهترین است. بهترین پیشنهادی که به بیماران ارائه می شود، توانایی بازسازی ویژگی های آنها با دقت و دقت است. این باعث می شود که روش های جراحی برای بیمارانی که به دنبال دستیابی به یک ویژگی تعریف شده تر هستند، مناسب باشند.

 

معایب :

هزینه زمان – از آنجایی که جراحی ها تغییرات دقیق زیادی را انجام می دهند، ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا این روش تکمیل شود. علاوه بر این، زمان از کار افتادگی نیز می تواند زمان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد. بیماران اغلب باید دوره بهبودی طولانی را تحمل کنند که می تواند از روزها تا هفته ها طول بکشد.

هزینه مالی – جراحی کار ساده ای نیست و ارزان هم نیست. به دلیل تخصص، تجهیزات و دانش مورد نیاز در این روش، جراحی ها در مقایسه با روش های غیرتهاجمی بسیار گران تر هستند.

 

روش های غیر جراحی صورت

امروزه، درمان‌های غیرتهاجمی به لطف بیمارانی که می‌خواهند ظاهری طبیعی‌تر داشته باشند، اما بدون زمان توقف در فرآیندهای تهاجمی، محبوب‌تر شده‌اند. برخی از روش‌های غیرجراحی صورت که امروزه مورد تقاضا هستند عبارتند از لیفت صورت ، لیفت با نخ بینی، پرکننده‌های بینی ، پرکننده‌های چانه و موارد دیگر. هر کدام یک روش راحت و غیر تهاجمی را برای دستیابی به ویژگی بهتر صورت نوید می دهند.

 

جوانب مثبت روش غیر جراحی :

درمان سریع – نیازی به آماده سازی طولانی با تجهیزات و روش های مختلف نیست. اکثر درمان های غیر جراحی صورت را می توان در کمتر از یک ساعت انجام داد.

ناراحتی حداقل تا ناموجود – از آنجایی که درمان‌های غیرجراحی صورت نیازی به روش‌های تهاجمی ندارند، ناراحتی حداقل تا تقریباً غیرقابل وجود دارد.

زمان کوتاهی یا بدون توقف – درمان های غیرجراحی تقریباً هیچ تعطیلی ندارند. ممکن است پس از درمان کمترین ناراحتی را احساس کنید، اما به غیر از آن، می توانید در اسرع وقت به زندگی عادی خود ادامه دهید.

معایب روش غیر جراحی:

تغییرات ظریف – این یکی از اشکالات اصلی است. در حالی که کل روش ممکن است راحت و آرامش بخش باشد، نتایج معمولاً ظریف هستند و ممکن است مدتی طول بکشد تا قابل مشاهده باشند. با این وجود، این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند بگوید که آیا واقعاً کسی زیر چاقو رفته است یا خیر.

برای افتادگی قابل توجه بی اثر است – از آنجایی که روش های غیرجراحی نتایج آهسته و ثابتی را ارائه می دهند، این نوع درمان دقیقاً برای افرادی که علائم قابل توجهی از افتادگی دارند توصیه نمی شود. برای افرادی که علائم قابل توجهی از افزایش سن دارند، درمان های جراحی اغلب گزینه توصیه شده است.

 

کدام را باید انتخاب کنید؟

با وجود مزایا و معایب ذکر شده در بالا، مطمئن باشید که انتخاب شما به اهداف و ترجیحات شما بستگی دارد. علاوه بر این، باید در نظر بگیرید که چه چیزی برای وضعیت پوست شما بهترین است. به عنوان مثال، هر کسی که علائم قابل توجهی از پیری دارد و به دنبال نتایج شدید است، باید یک روش جراحی را انتخاب کند.

در نهایت، انتخاب شما باید به توصیه پزشک زیبایی شما نیز متکی باشد. به تجربه و دانش پزشک خود اعتماد کنید تا بهترین را انتخاب کنید.