اغلت سوال میشود که سن مناسب لیفت ابرو چه سنی است. سنی که در آن فرد تصمیم به لیفت ابرو می گیرد، یک انتخاب کاملا شخصی است، به ویژه از آنجایی که همه ما با نرخ های بسیار متفاوتی پیر می شویم. در جراحی پلاستیک بولدر در بولدر، CO، ما معمولاً جراحی ابرو و سایر روش‌های لیفت صورت را بر روی بیماران بین 40 تا 70 سال انجام می‌دهیم، اما مطمئناً این یک قانون نوشته شده در سنگ نیست. در این مطلب میخواهیم در مورد سن مناسب لیفت ابرو صحبت کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

سن مناسب برای لیفت ابرو

سن مناسب برای لیفت ابرو

هنگام انتخاب هر نوع جراحی زیبایی صورت که هدف آن ضد پیری است، بسیاری از مردم منتظر می مانند تا متوجه افتادگی و چین و چروک شدید شوند، با این حال انجام یک عمل قبل از پیری بیش از حد می تواند نتیجه ظریف تر و طبیعی تری را به همراه داشته باشد. بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه تعیین بهترین سن برای بلند کردن پیشانی و ابرو بیندازیم.

چه زمانی باید لیفت ابرو انجام دهید؟

هیچ پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد، زیرا هیچ دو نفری دقیقاً به یکسان پیر نمی شوند. برخی از افراد در دهه 30 زندگی خود علائم قابل توجهی از شلی صورت را نشان می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تا دهه 60 خود به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست خود ادامه دهند.

اگر شروع به افزایش خطوط ریز و چین و چروک روی پیشانی خود کرده اید، یا اگر ابروهای شما نسبت به گذشته پایین تر و افتاده تر به نظر می رسند، ممکن است زمان آن رسیده که به لیفت ابرو فکر کنید. این روش ظاهر افتادگی پلک بالایی را نیز بهبود می بخشد، اما در برخی موارد بیماران نیاز به لیفت پلک دارند که یک عمل جداگانه است (البته می توان آن را همزمان انجام داد).

سن مناسب لیفت ابرو چه سنی است؟

در حالی که سن ایده آلی برای انجام این روش وجود ندارد، اما متوجه شدیم که بسیاری از بیماران لیفت ابرو در مرحله ای از زندگی هستند که شروع به خستگی به نظر می رسند، اما لزوما برای لیفت کامل صورت آماده نیستند. پیشانی در مراحل اولیه پیری خطوط بیانی ایجاد می کند و می تواند یکی از اولین نقاطی باشد که وقتی در آینه نگاه می کنند شروع به آزار می کند.

از آنجایی که لیفت ابرو و پیشانی روشی کمتر تهاجمی نسبت به لیفت کامل صورت است، می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند ظاهری شاداب‌تر داشته باشند، اما زمان استراحت کمتری داشته باشد. حتی زمانی که به تنهایی و در غیاب روش‌های دیگر انجام شود، خط ابرو و پیشانی بلند شده می‌تواند ظاهری جوان‌تر و آرام‌تر را به شما بازگرداند.

زمانی که مداخله زودتر توصیه می شود

در حالی که اکثر مردان و زنان می‌توانند برای برنامه‌ریزی چنین روشی تا سن 45 سالگی صبر کنند، برخی از بیماران تمایل دارند رویکردی فعالانه برای حفظ ظاهری جوان داشته باشند. زمانی که فردی دارای استعداد ژنتیکی برای چین و چروک و شلی پوست است، ممکن است در دهه 30 زندگی خود علائم پیری را نشان دهد. عادات بد سبک زندگی نیز می تواند این روند را تسریع کند، اما اغلب پیری زودرس به سادگی به ژنتیک باز می گردد.

با گفتن این موضوع، یک فرد در 30 سالگی ممکن است لزوماً نیازی به عمل جراحی نداشته باشد و به جای آن می تواند یک درمان غیر تهاجمی را انتخاب کند. درمان های تزریقی، پرکننده ها و لیزر راه طولانی را طی کرده اند و می توانند نتایج بسیار خوبی را برای افرادی که در روند پیری قرار ندارند، ایجاد کنند. در حالی که نتایج طولانی مدت نخواهد بود، این می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که هنوز کاملاً برای یک عمل جراحی آمادگی ندارند.

 

آیا ممکن است برای جراحی ابرو خیلی پیر باشد؟

مانند هر نوع جراحی زیبایی، سلامت کلی و توانایی بهبودی بیمار باید در نظر گرفته شود. با این حال، اگر بیمار بالغ‌تر هنوز از سلامت خوبی برخوردار باشد و بتواند تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد، دلیلی وجود ندارد که این روش را نتوان با خیال راحت انجام داد.

اگر سن شما 70 سال یا بیشتر است، وضعیت سلامتی شما در طول مشاوره اولیه به دقت بررسی می‌شود و ممکن است از پزشک عمومی شما تأیید کند که به اندازه کافی خوب هستید تا تحت عمل جراحی قرار بگیرید. اگر خطر بیش از حد درگیر باشد، ممکن است مجبور شویم بیمار را رد کنیم، اگرچه ممکن است زمانی که و در صورت بهبود وضعیت سلامتی‌شان بهبود یابد، او قادر به برنامه‌ریزی یک روش باشد.

کاندیدای ایده آل لیفت ابرو چگونه به نظر می رسد

یک کاندیدای ایده آل برای لیفت ابرو از سلامت خوبی برخوردار است، فردی غیر سیگاری و فردی است که بتواند به اندازه کافی مرخصی از کار خود برای بهبودی داشته باشد. اگر سبک زندگی بسیار شلوغی دارید و فکر نمی‌کنید می‌توانید چند هفته بعد از عمل استراحت کنید، ممکن است زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی این روش نباشد.

کاندیدهای جراحی نیز باید انتظارات واقع بینانه ای از آنچه که باید انتظار داشته باشند داشته باشند. جراحی زیبایی مطمئناً می تواند زمان را به عقب برگرداند، اما باعث نمی شود که شما آنطوری که در دهه 20 زندگی خود بودید به نظر برسید. در مورد لیفت ابرو، در حالی که چین و چروک ها قطعاً صاف می شوند، نمی توانیم تضمین کنیم که به طور کامل پاک می شوند. بیماران ممکن است همچنان از فیلر یا لیفت پلک یا لیفت صورت برای صاف کردن بیشتر این قسمت از صورت سود ببرند.

وقتی تصمیم گرفتید زمان مناسبی برای لیفت ابرو است

اگر شما و پزشکتان تشخیص داده اید که زمان مناسب برای لیفت ابرو است، ممکن است سوالاتی در مورد اینکه این روش دقیقاً شامل چه چیزی می شود، داشته باشید. جراح شما اساساً پوست پیشانی شما را به سمت بالا می کشد، هر گونه چین و چروک را صاف می کند و ابروها را به حالت جوان تر می آورد. این یک روش نسبتاً ساده است، اما مستلزم آن است که بیماران تحت بیهوشی عمومی قرار گیرند و پس از آن برای رسیدن به خانه به کمک نیاز دارید.

چه نتایجی انتظار می رود

هنگامی که پیشانی به طور کامل بهبود یافت، بیماران پوست بسیار صاف و ابروهای بلندتر را مشاهده خواهند کرد. در حالی که ممکن است مدتی طول بکشد تا آثار برش محو شوند، آنها در پشت خط مو قرار می گیرند و نباید قابل توجه باشند. پیروی از دستورالعمل های مراقبت از برش ارائه شده توسط پزشک می تواند روند بهبود را تسریع کند. طی چند هفته پس از عمل، بیماران باید متوجه بهبود قابل توجهی در علائم پیری زیر شوند:

چین و چروک پیشانی
ابروهای فرو رفته
افتادگی پلک بالا
ظاهر خسته یا عصبانی

نتایج خود را در دراز مدت حفظ کنید

مانند هر جراحی زیبایی صورت، حفظ ظاهر جوان خود برای مدت طولانی پس از عمل ممکن است در صورتی که برخی از عادات اولیه سبک زندگی سالم را رعایت کنید. خوردن یک رژیم غذایی سالم، نوشیدن مقدار زیادی آب، پرهیز از سیگار و الکل، و دور نگه داشتن صورت خود از نور خورشید، همگی می توانند به طولانی تر شدن نتایج شما کمک کنند.