جوانسازی پوست با جالپرو

میدانید که در حال حاضر راهکارهای بسیار زیادی برای داشتن پوستی زیبا پیش روی شما قرار دارد، در این میان جالپرو را میتوان یکی از معجزات این حوزه دانست که علاقمندان زیادی را در طی سال های گذشته به سمت خود جذب کرده است.

در دنیای امروز، کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که به زیبایی علاقمند نباشد و برای رسیدن به آن تلاش نکند. این مسئله از روزگاران گذشته بوده و همچنان با پیشرفت علم و تکنولوژی پابرجا مانده است.

با کمک جالپرو شما میتوانید در کوتاهترین زمان ممکن تمامی مشکلات پوستی‌تان را برطرف کرده و از پوستی شاداب، سالم و زیبا لذت ببرید. اما جوانسازی پوست با جالپرو چگونه انجام می‌گیرد؟ بهره‌گیری از آن چه مزایا و معایبی دارد؟

جوانسازی با جالپرو ، جالاپرو

جوانسازی با جالپرو ، جالاپرو

اگر این سوالات و سوالاتی مشابه با آن در ذهن شما ایجاد شده است، توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید زیرا در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

منظور از جالپرو چیست؟

جالپرو از جمله محصولات مزوژل جالپرو، ساخت شرکت Professional Derma SAمحصول مشترک میان کشورهای ایتالیا و سوئیس می‌باشد که مواد تشکیل دهنده آن از؛ هیالورونیک اسید، آمینواسیدها، گلیسین و پرولین ها و …ساخته‌ شده است.

در این راستا باید بدانید؛ تمامی این مواد در پروسه جوانسازی شما تاثیری بسزا خواهد داشت. برای جوانسازی پوست با جالپرو نیز دو راه پیش روی شما قرار دارد؛ تزریق و غیرتهاجمی. که هرکدام از آن‌ها به رشد و تحریک سلول‌ها کمک کرده و شادابی، طراوت و زیبایی را به پوست شما برمیگرداند.

در این میان حتی میتوان به ترکیبات مختلفی مثل جالپرو و مزوبوتاکس اشاره کرد که شامل جالوبوتاکس و جالونیدلینگ بوده و جزء ترکیبات بسیار قدرتمند برای جوانسازی به حساب می‌آید. همچنین تاکنون تمامی افرادی که از این روش بهره‌گرفته‌اند ابراز رضایت داشته ‌اند که این خود آماری فوق‌العاده به حساب می‌آید.
نکته قابل تامل هم اینجاست؛ با کمک جالپرو این امکان برای شما مهیا می‌شود که تاثیرات درمان‌های دیگر مانند اسکراب و لایه بردارها، پرکننده های پوستی و …راافزایش بخشید.

کاربردهای جالپرو

  • پوست جوان و شاداب خواهد شد.
  • پوست شما آبرسانی و احیا خواهد شد.
  • نواحی لک و جوش دار شما بازسازی می شود.
  • پوستی صاف و یکدست خواهید داشت.
  • انواع پوست های نازک و خشک درمان می شود.
  • در برابر آفتاب به محافظت از پوست شما می‌پردازد.
  • آکنه‌های موجود در پوست شما را از بین می برد.

جوانسازی پوست با جالپرو چگونه امکان پذیر است؟

همانطور که گفته شد جالپرو نوعی روش غیرتهامی و محلولی تزریقی است که برای ساخت آن، به طور اختصاصی از اسیدهای آمینه استفاده شده است و میتوان از آن برای بهبود بافت پوست و همچنین کاهش چین و چروک‌ها و خطوط ریز پدید آمده بر روی پوست بهره‌ گرفت و صورتی زیبا و شاداب را دوباره نمایان کرد. این مزوژل به سلول‌های بافت پیوندی زیر پوستی که وظیفه تشکیل کلاژن و ترمیم پوست‌های شکننده و نازک را برعهده دارند نفوذ کرده و به بازسازی آن‌ها می‌پردازد. با توجه به اینکه پوست خاصیتی ارتجاعی دارد به راحتی از این ژل تاثیر می‌گیرد و اثرات ناشی از افزایش سن رژیم‌های غذایی نادرست، سیگار کشیدن، فعالیت بدنی شدید و… را از بین می‌برد.
معمولا توصیه می‌شود که پس از بروز اولین نشانه‌های پیری در پوست صورتتان خود را به یک پزشک متخصص و باتجربه پوست، مو و زیبایی برسانید و با کمک گرفتن از محصولات فو‌العاده‌ای که به دنیای امروز معرفی شده است زیبایی خود را همچنان حفظ کنید. اما اگر به سراغ جوانسازی پوست با جالپرو رفته‌اید باید بگوییم که این روش زیباسازی در نهایت یکسال ماندگاری دارد و پس از آن باید برای ترمیم دوباره به پزشک متخصص خود مراجعه نمائید.
عوارض جالپرو
هیچ اهمیتی ندارد که شما از کدام روش جوانسازی پوست بهره بگیرید، زیرا در هر صورت پوست شما با عوارضی روبرو خواهد شد. از جمله این عوارض میتوان به تورم، کبودی در ناحیه تزریق اشاره کرد. البته در برخی موارد امکان بروز حساسیت وجود دارد. ( این اتفاق بسیار نادر است).
کلام آخر

در این مقاله شما را با جوانسازی پوست با جالپرو، چگونگی عملکرد آن، مزایا و عوارضش آشنا کردیم. حال میدانید که رسیدن به پوستی جوان، شاداب و باطراوت و زیبا نه تنها سخت و دشوار نیست بلکه با روش های بسیار متعدد امکان پذیر بوده و در کمترین زمان ممکن میسر می شود.

با این وجود اگر سوال و ابهامی ذهن شما را در این راستا به خود مشغول کرده و همچنین جهت رزرو نوبت مشاوره یا انجام جالپرو ، با کینیک زیبایی دکتر سحر عمادمستوفی از طریق شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. و همچنین میتوانید از طریق سیستم نوبت دهی وب سایت کلینیک زیبایی دکتر سحر عمادمستوفی نوبت ویزیت دریافت نمایید.
همچنین میتوانید برای مطالعه بیشتر به صفحات مزوژل، مزوبوتاکس و میکرونیدلینگیا مزونیدلینگ مراجعه فرمایید.

فیلم جالپرو