جوانسازی دکلته و گردن

شاید این مسئله کمی تعجب برانگیز باشد اما باید بدانید که گردن و دکلته نیز همانند صورت و دست ها، در معرض انواع آلودگی های محیطی و اشعه ماوراء بنفش قرار میگیرد.
به گونه ای که در برخی موارد میتواند با آسیب های بیشتری همراه باشد. مشکلاتی از جمله پیری پوست و بروز لکه های قهوه ای، چروک ها و پسوت شل و بدون قوام از جمله شایع ترین مشکلاتی است که به سراغ گردن دلکته می اید.
اما نکته اینجاست که به دلیل نازک تر بودن و حساس تر بودن پوست باید مراقبت های شدیدتر و البته خاص تری برای آن اعمال شود. از همین رو در این مقاله برخی از تکنیک های خاص جوانسازی دکلته و گردن را خدمت شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی دکلته و گردن

جوانسازی دکلته و گردن

انواع روش های جوانسازی دکلته و گردن

خوشبختانه این روزها در دنیایی زندگی می کنیم که برای هر مشکلی راه حلی معرفی شده که جوانسازی دکلته و گردن نیز از جمله مهمترین آنها به شمار می آید. دکلته که کلمه ای فرانسوی بوده و به معنی پوشیدن لباس یقه باز می باشد.
نسبت به سایر نواحی بدن پوست نازک تری داشته و به همان نسبت غدد چربی کمتری نسبت به سایر نواحی بدن در آن تجمع می کنند. از همین رو جزء اولین مناطقی است که شروع به پیر شدن می کند.

جوانسازی دکلته و گردن

جوانسازی دکلته و گردن

از همین رو در این قسمت در نظر داریم برخی از روش های جوانسازی دکلته و گردن را خدمت شما شرح دهیم:

  • جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی
    پزشکان کربوکسی تراپی را نوعی روش غیرجراحی میدانند که برای رسیدن به زیبایی کاربردهای بسیار زیادی از خود نشان داده است. در این روش پزشکان با توجه به سوزن های بسیار ریزی که در اختیار دارند، گاز کربن دی اکسید را به زیر لایه های پوستی تزریق کرده و لطافت، روشن شدن و جوانسازی را برای پوست به ارمغان می آورند.
    یکی از مهمترین کاربردهای کربوکسی تراپی ، جوانسازی پوست ناحیه گردن و دکلته است.
  • تزریق ژل فیلر کلاژن
    همانطور که میدانید کلاژن یک پروتئین طبیعی است که باعث سقتی و قوام پوست می شود و آن را جوان تر نشان می دهد. با افزایش سن ، کلاژن نقصان مییابد و اثر جاذبه بروی پوست باعث افتادگی آن سمت پایین می شود .
    ماهیچه های گردن ومناطق دیگر صورت و بدن با افزایش سن سخت می شوند.در حال حاضر جراحان از انواع فیلر های کلاژن استفاده میکنند تا نشانه های پیری صورت را از بین ببرند، جوشگاه ها را پر کند، و حجم صورت را افزایش دهد.
    فیلرهای کلاژن اولین نوع فیلر بودند و کلاژن برای حجم دهی به لب ها بسیار مناسب است. فیلرهای کلاژن از حیوانات (خوک یا گاو) یا پوست انسانی استخراج میشود. اما معمولا فیلرهای غیرحیوانی برای تزریق به بدن انسان مورد استفاده قرار میگیرد تا از بروز هرگونه حساسیت و آلرژی جلوگیری به عمل آید.
  • تزریق پلاسماژل
    یکی دیگر از روش هایی که برای جوانسازی دکلته و گردن مورد استفاده قرار میگیرد. تزریق پلاسماژل می باشد. در این روش پزشکان با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارند و با کمک خون بدن بیمار، نوعی ژل استخراج می کنند که برای از بین بردن چین و چروک های صورت بسیار موثر است.
    هر چند که این ژل برای درمان های بسیار وسیع تر بکارگرفته شده و نتایج معقولی را از خود به جای گذاشته است. برای آگاهی بیشتر نسبت به پلاسماژل باید بدانید که این ژل اغلب به رنگ شیری مایل به زرد بوده و با توجه به هیالورونیک اسید خالص موجود در آن، سازگاری بالایی با بدن انسان نشان می دهد و به همین واسطه جذب آن نیز سریعتر صورت میگیرد.