نخ چربی سوز (نخ لاغری) یا امبدینگ

نخ چربی سوز یا (امبدینگ) پهلو یا استفاده از نخ لاغری، روشی ساده و سریع برای لاغری موضعی است. برای اکثر افراد لاغری موضعی بدن تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است.

افراد دارای اضافه وزن همیشه تمایل دارند تا بخش خاصی از بدنشان لاغر شود، اما آنچه که بدیهی است، آنست که هیچ رژیم و روش ورزشی ای نیست که بتواند به طور قطع و صد در صد ناحیه خاصی از بدن را کوچک کند. اما علم هیچ گاه انسان را نا امید نمیکند و همیشه به دنبال راهی جهت برآورده سازی آرزوهای انسان است.

امبدینگ - لاغری با نخ چربی سوز

لاغری موضعی با کاشت نخ لاغری (امبدینگ)

روش درمانی امبدینگ یا استفاده از نخ لاغری چیست؟

امبدینگ یا استفاده از نخ لاغری ویژه لاغری موضعی، روشی درمانی در طب سوزنی است. در این روش درمانی، فرد درمانگر به جای آنکه از سوزن برای طب سوزنی استفاده کند، نخ لاغری قابل جذب را جایگزین میکند.

این نخ های لاغری از جنس cutgut يا كروميك هستند و در نقاطی از بدن که ویژه انجام طب سوزنی هستند کاشته میشوند. مدت زمان لازم برای جذب این نخ ها در بدن سه هفته است، در این مدت به صورت پیوسته نقاط مرتبط با طب سوزنی را تحریک کرده و کم کم جذب بدن میشوند.

واکنش بدن به نخ های کاشته شده همانند واکنش به طب سوزنی میباشد.

در مدت زمان لازم، فرد دریافت کننده امبدینگ با انجام فعالیت های روزانه نواحی کاشت شده را تحریک میکند و بدین واسطه عمل لاغری را تسریع میبخشد، پس از طی زمان مذکور با بازگشت به پزشک جهت تمدید امبدینگ و ادامه دوره درمانی اقدام میکند.

موارد کاربرد درمان امبدینگ چیست؟

امبدینگ یا اصطلاحا کاشت نخ لاغری به عنوان یک روش زیبایی و کاهش موضعی وزن بدن، از بین بردن چروک های پیشانی و اطراف دهان و بینی مورد استفاده قرار میگیرد. اما این روش تنها درمانگر چاقی نیست و کاربردهای متعدد دیگری همچون موارد زیر دارد:

  • تخفیف دردهای مزمن مانند درد شانه، سر و گردن، مهره ها و عضلات
  • اصلاح موقعیت ستون فقرات
  • درمان فتق شکم و ران
  • دیسک مهره های گردنی وکمری
  • انحراف ستون مهره ها

فرم دهی بدن و رفع چاقی توسط امبدینگ یا نخ لاغری به چه صورت است؟

قطعا تاکنون با خواندن این متن سوالی در ذهنتان شکل گرفته، که چطور نخ لاغری میتواند منجر به لاغری شود و آیا این لاغری ماندگار است؟

همانطور که میدانید عمده چاقی ها در اثر مصرف کالری بالا و عدم تحرک کافی به نسبت کالری مصرفی میباشد. حال افزایش وزن با انقباض و انبساط نواحی شل و وارفته بدن همچون نواحی ران، بازوها، پهلوها و … همراه است و این روش میتواند به خوبی این نواحی را جمع کند.

جایگذاری این نخ ها در بافت چربی افراد موجب افزایش خون رسانی به بافت سلولیتی چربی شده و لاغری موضعی را به همراه دارد.در صورتی که متقاضی با سعه صدر دوره درمان مربوطه را پشت سر بگذارد میتواند طول عمر این روش درمان چاقی را عمق ببخشد.

اما باید بدانید که هیچ روش لاغری ای دائمی و تضمینی نیست و در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و ورزش برگشت چربی ها قطعی خواهد بود. اما در صورت تداوم استفاده از نخ ها بازگشت چاقی مهار خواهد شد.

امبدینگ یا لاغری توسط متخصصین لاغری در کلینیک دکتر سحر عماد مستوفی

عمل های زیبایی با آنکه در زمره عمل های ساده ، سرپایی و سریع دسته بندی میشوند اما حساسیتی کمتر از عمل های مهم درمانی هم ندارند. به عنوان مثال همین روش امبدینگ شاید در نگاه اول روشی ساده به نظر بیاید و تصور کنیم که هر پزشکی از پس آن برخواهد آمد،

اما در واقعیت این مهم تنها توسط متخصصین متبحر و توانمند امکان پذیر است. حساسیت بالای این عمل و نقطه های ریسک زیاد آن منجر به دقت در انتخاب برای متقاضی میگردد. کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی با در اختیار داشتن متخصصین توانمند جهت انجام امبدینگ آماده هرگونه مشاوره و انجام امبدینگ یا کاشت نخ لاغری میباشد.

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت هزینه جراحی و مشاوره میتوانند از طریق سیستم نوبت دهی آنلاین و یا تماس با شماره های کلینیک تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه نمایند.