لاغری با نخ های چربی سوز

در همه جای دنیا بسیاری از افراد با اضافه وزن و چاقی‌ دست به گریبان‌اند و همواره به دنبال یافتن راهی برای رسیدن به تناسب اندام هستند، حتی انواع رژیم‌های غذایی مختلف را نیز به امید رسیدن به وزن ایده‌آل امتحان می‌کنند. در بعضی موارد این روش‌ها موفقیت‌آمیز بوده و گاهی هم تاثیری در پی نخواهند داشت.

لاغری با نخ های چربی سوز

لاغری با نخ های چربی سوز

اما از چندین سال پیش، شیوه‌ای در طب سوزنی برای کاهش وزن معرفی شده که علاوه بر موثر بودن، عوارضی هم ندارد. این روش که به لاغری با نخ های چربی سوز مشهور است، امروزه یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار و کاربردی برای رسیدن به تناسب اندام است. در ادامه سعی داریم نکات کامل‌تری در ارتباط با این موضوع بیان کنیم. با ما همراه باشید.

امبدینگ یا نخ چربی سوز چیست؟

نخ چربی سوز یا امبدینگ پهلو ، روشی تقریبا جدید، ساده و سریع برای لاغری موضعی می‌باشد. برای افراد زیادی لاغری موضعی و وزن ایده‌آل تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده است. در واقع همه کسانی که درگیر چاقی هستند، تمایل به لاغری بخش خاصی از بدن و کاهش وزن دارند.

اما همان‌طور که حتما می‌دانید هیچ روش ورزشی یا رژیم غذایی وجود ندارد تا به طور حتم و صد در صد ناحیه‌ای از بدن را لاغر کند. ولی با استفاده از نخ‌های چربی سوز این امکان به واقعیت پیوسته و لاغری موضعی به راحتی ممکن شده است.
افردای که برای طب سوزنی و امبدینگ به پزشک مراجعه می‌کنند، دیگر نیازی به رژیم غذایی ندارند، چرا که در این روش طب سوزنی باعث کاهش اشتها می‌شود، اگر اشتهای فرد تغییری نداشته، یعنی طب سوزنی اثر نکرده است.

تنها توصیه پزشک به بیمار این است که غذاهای مفید و با کیفیت به خصوص برای وعده شام مصرف کند. اما توجه کنید که فرد باید هر روز فعالیت موثر داشته باشد و حداقل نیم ساعت ورزش یا پیاده‌روی انجام دهد تا بتواند نتیجه خوبی از لاغری با نخ های چربی سوز دریافت کند.

روش درمانی لاغری با نخ های چربی سوز

امبدینگ یا استفاده از نخ چربی سوز راهی ویژه جهت لاغری موضعی با طب سوزنی است. در این روش درمانی، پزشک به جای استفاده از سوزنی که برای طب سوزنی استفاده می‌شود، از نخ لاغری قابل جذب استفاده می‌کند.

این نخ‌ها از جنس cutgut يا كروميك هستند و در نقاطی از بدن که محل انجام طب سوزنی‌اند، کاشته و جایگذاری می‌شوند. جذب این نخ‌ها در بدن سه هفته زمان می‌برد، در این مدت به صورت پیوسته با طب سوزنی، نقاط مربوطه را تحرک می‌نمایند، تا نخ‌ها بهتر جذب شوند. واکنش بدن به این نخ‌ها همانند واکنش به طب‌ سوزنی می‌باشد.

کاربردهای دیگر نخ چربی سوز

نخ‌های چربی سوز علاوه بر زیبایی و کاهش وزن موضعی، برای از بین بردن چروک‌های پیشانی و صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، با این حال کاربردهای مختلف دیگری هم دارند، که عبارتند از:
کاهش دردهای مزمن مثل درد شانه، سر و گردن، مهره‌ها و عضلات
ترمیم موقعیت ستون فقرات
درمان فتق شکم و ران
درمان دیسک مهره‌های گردنی وکمری
اصلاح انحراف ستون مهره‌ها
در حقیقت علت بیشتر چاقی‌ها به دلیل مصرف کالری بالا و عدم تحرک کافی نسبت به کالری مصرفی می‌باشد، که باعث اضافه وزن و چاقی به خصوص در نواحی بازوها، ران‌‌ها، پهلو و شکم می‌شود، اما همان‌طور که ذکر کردیم این روش درمانی به خوبی می‌تواند این نواحی را لاغر نماید. جایگذاری این نخ‌ها در بافت چربی سبب افزایش خون رسانی به بافت سلولیتی چربی می‌شود و لاغری موضعی در همان منطقه را به همراه دارد.

کلام آخر
هیچ روش لاغری ‌ای به طور دائمی و تضمینی موثر نیست و در صورت عدم رعایت رژیم و ورزش، اضافه وزن و چاقی بر خواهد گشت. ما در این مقاله در ارتباط با لاغری با نخ های چربی سوز صحبت کردیم، که در صورت تداوم استفاده از این نخ‌ها می‌توانید وزن و اندام ایده‌آل خود را مدت‌ها حفظ کنید.